بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ شمالی به مناسبت 14 خرداد؛

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ شمالی به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 03June 2021

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ شمالی به مناسبت 14 و 15 خردادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ شمالی به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

خرداد ماه، یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر که حاصل آن اضمحلال حکومت سر سپرده ستمشاهی و استقلال و سرافرازی ملت شریف ایران بود، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است. امت امام و شاگردان او که سرچشمه فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته اند.

اکنون شاهد آنند که ملت‌های دیگر، حتی ملت‌های غیر مسلمان، نسخه ‌تعالیم انقلابی آن قائد عظیم را مایه نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته اند.

امروز که در پنجمین دهه از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشته‌ایم، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه‌ای عزیز فرماندهی معظم کل قوا، به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می‌دهد و قطعا ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاورد‌های بی‌نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، گرامی داشته و ان‌شاءالله با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی پیش از پیش تلاش نمائیم.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ شمالی به نمایندگی از جامعه بزرگ ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به رهبری معظم انقلاب، ملت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت و عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار