بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت ۱۴ خرداد؛

امام خمینی نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 03June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۴ و ۱۵ خرداد به عنوان دو تاریخ مهم در حافظه انقلاب اسلامی ایران جای گرفته و بدین سبب حائز اهمیت بوده و از جایگاه و عظمت وافری برخوردار است.

معمار کبیر انقلاب و پدر معنوی جهان اسلام در عصر جدید با پیروی از مکتب حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (ع)، بزرگترین و عمیق‌ترین انقلاب ارزشی و فکری عصر حاضر را پایه گذاری کرد و بنیان انتشار آن به سراسر گیتی را هم بنا نهاد.

امام خمینی (ره) با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد و با اندیشه‌های نافذ خود، مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه‌های دین مبین اسلام، فراروی ملت شریف ایران اسلامی و دیگر ملل و جوامع آزاده و حق طلب قرار داد.

امروز دوستان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با صراحت اذعان و اعتراف دارند که وعده صادق معمار کبیر انقلاب اسلامی در فتح سنگر‌های کلیدی جهان تدریجاً محقق می‌شود و هم اکنون نام ایران و ایرانی بر بلندی سپهر جهانی در عرصه‌های مختلف می‌درخشد.

اینک با گذشت ۵۸ سال از واقعه خونین تاریخی ۱۵ خرداد و ۳۲ سال از فقدان جانکاه آن امام عظیم‌الشأن در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس اعلام می‌داریم ایستادگی مقتدرانه ایران اسلامی به مدد ایثار و جانفشانی مجاهدان و دلاورانی است که در تاریخ این کشور با گام‌های محکم و اراده‌ای پولادین و اعتقادی راسخ و ایمانی وصف‌ناپذیر گام برداشتند و بیانیه گام دوم انقلاب در راستای اهداف دینی و اسلامی به تحقق خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار