توزیع 800 میلیون ریال بسته معیشتی در مراغه به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره)

به مناسبت فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 800 میلیون ریال بسته معیشتی در شهرستان مراغه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 03June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، به مناسبت فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) توسط اداره اوقات و امور خیریه شهرستان مراغه به ارزش 800 میلیون ریال بسته معیشتی در این شهرستان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام «فریدون مطهری» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه اظهار داشت: به مناسبت 14 خرداد، 230 بسته معیشتی به ارزش حدود 80 میلیون تومان با حمایت خیران و درآمدهای موقوفات این شهرستان تامین و آماده توزیع شده است.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام و کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و شکر، ماکارونی، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی و روغن بوده که در بین خانوادهای نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه تاکید کرد: این بسته‌های حمایتی به عنوان دومین مرحله از کمک‌های حمایتی سال جاری از امروز در اختیار خانواده‌های نیازمند این شهرستان قرار می‌گیرد.

مطهری ابراز داشت: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، آزادی زندانیان و حمایت از بیماران کم‌بضاعت از جمله اقدامات و حمایت‌های خیران و اداره اوقاف این شهرستان در ایام کرونایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها