امام جمعه زنجان:

اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم رقم می‌خورد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم به این نیرو رقم می‌خورد.
کد خبر: ۴۶۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 03June 2021

اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم رقم می‌خوردبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان با تسلیت ایام رحلت بنیانگذار کبیر  انقلاب اسلامی، شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت شهدای  15 خرداد اظهار داشت: قیام خونین و حماسی 15 خرداد سال 1342 به رهبری امام راحل، در حقیقت سرآغازی برای بیداری و آگاهی ملت مسلمان ایران در برابر طاغوت بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه قیام 15 خرداد منشاء مبارزات  علنی و حمایت جدی آنها از نهضت حضرت امام راحل است، عنوان  کرد: این روز پیوند عمیق دین و سیاست است.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۵ خرداد مهم‌ترین حادثه ملت ایران پیش از انقلاب اسلامی است، گفت: این روز مبدأ یک جنبش برای ملت بود تا خود را از ظلم و ستم شاهنشاهی آزاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به تنوع ماموريت‌های نيروی انتظامی تاکید کرد: اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه زمانی پليس مقتدر داریم که اعتماد مردم را جلب كند، تصریح کرد: این زمای میسر است که مردم با دیدن پلیس در جامعه احساس آرامش کرده و مجرمان از دیدن پلیس احساس نا امنی کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه قضاوت مردم بهترین مدال در پرونده خدمت هر فردی است، عنوان کرد: خدمت به مردم برای فراهم کردن محیطی امن، افتخاری برای کارکنان پلیس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه رهبری، اهداف و مردم سه اصل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: بالاترین سرمایه اجتماعی و محبوبیت پلیس، رضایتمندی مردم از این نیرو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها