معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان خبر داد؛

اجرای ۱۲۸ عنوان برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در سمنان

سرهنگ «‌خالقیان» گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام در قالب فضای مجازی و فضای باز، ۹۵۱ برنامه متنوع در استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده که در قالب ۱۲۸ عنوان برنامه شاخص طرح‌ریزی شده‌اند.
کد خبر: ۴۶۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 03June 2021
اجرای ۱۲۸ عنوان برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور و استان سمنان امسال برنامه اعزام زائران و دل‌سوختگان حضرت امام خمینی (ره) به مرقد امام راحل برگزار نمی‌شود.

وی عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت این ایام در قالب فضای مجازی و فضای باز، ۹۵۱ برنامه متنوع در استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده ‌که در قالب ۱۲۸ عنوان برنامه شاخص طرح‌ریزی شده‌اند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از جمله این برنامه‌ها را برپایی نشست‌های بصیرتی و تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

خالقیان گفت: تیم جوانان دوچرخه‌سوار استان سمنان به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد امام خمینی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نذر خون و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در استان سمنان از دیگر برنامه‌های این ایام برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند برای سرنوشت کشور باید در انتخابات شرکت کرد، گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ایجاد بصیرت بیشتر و شوق مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو و تداوم راه امام راحل است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار