سردار کارگر:

دفاع مقدس، دوره فشرده تحقق جامعه صاحب‌الزمانی بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گفت: هشت سال جهاد و حماسه رزمندگان اسلام، دوره فشرده‌ای از تحقق جامعه صاحب‌الزمانی بود و در این شرایط، خدمت در این سنگر به منزله پاسداشت میراث والای شهدای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۶۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 03June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه پنجمین دوره بصیرت معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران‌ کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس که در مشهد برگزار شده بود، با تأکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های نیمه تمام موزه‌های دفاع مقدس در مراکز استان‌ها اظهار داشت: بنا به فرموده سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس «استثنایی» بود و اکنون‌ که سرمایه فرهنگی عظیم حاصل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اختیار ما قرار دارد این خط سیر باید با احداث کامل موزه‌ها امتداد پیدا کند.

وی افزود: اولویت کاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متمرکز بر احداث و افتتاح موزه‌های استانی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از مقدس‌ترین پدیده‌های تاریخ اسلام است و اگر به دنبال چکیده همه مجاهدت‌های جبهه حق از ابتدای بعثت رسول گرامی اسلام (ص) تا به امروز هستیم، می‌توانیم آن را در دفاع مقدس پیدا کنیم.

وی اذعان کرد: هشت سال جهاد و حماسه رزمندگان اسلام، دوره فشرده‌ای از تحقق جامعه صاحب الزمانی بود و در این شرایط، خدمت در این سنگر به منزله پاسداشت میراث والای شهدای دفاع مقدس به عنوان وارسته‌ترین انسان‌ها و اسوه‌های ایثار و فداکاری است.

در ابتدای این مراسم نیز متن پیام سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح توسط سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار