مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان خبر داد؛

پخش ویژه برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق زنجان

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان از پخش ویژه برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 03June 2021

پخش ویژه برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق زنجانبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «سید محسن لطیفی» مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان اظهار داشت: برنامه «مرثیه آفتاب» برنامه ویژه ایام رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) از شبکه استانی اشراق پخش می‌شود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه در این برنامه کارشناسان با بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها می‌پردازند، افزود: این برنامه در دو قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در ۱۳ و ۱۴ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

وی از پخش برنامه «راه ولایت» در روز‌های ۱۵ و ۱۶ خرداد به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به صورت زنده خبر داد و گفت: این برنامه سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام را مورد بررسی قرار خواهد داد.

لطیفی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «اورکلر امامی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر قیام ۱۵ خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت، متذکر شد: این برنامه به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۶ روز چهاردهم خرداد به شکل زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها