امام جمعه روانسر:

راه امام (ره) با صلابت و اقتدار ادامه دارد

ماموستا ملا «سید محمد محمدی» گفت: با گذشت بیش از ۳۰ سال از رحلت امام (ره) راه وی با صلابت و اقتدار ادامه دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اساس راه امام و اصول انقلاب کشور را هدایت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 03June 2021

راه امام با صلابت و اقتدار ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «سید محمد محمدی» امام جمعه شهرستان روانسر امروز در آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این انقلاب توانسته است در مدت کوتاهی، دگرگونی و تحولات وسیعی در منطقه و جهان ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با گذشت بیش از ۳۰ سال از رحلت امام (ره) راه وی با صلابت و اقتدار ادامه دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اساس راه امام و اصول انقلاب کشور را هدایت می کند.

ماموستا محمدی عنوان کرد: امام (ره) در مبارزه با ظالمان و استعماگران و تثبیت انقلاب در چارچوب موازین اسلامی، حرکت کرد.

امام جمعه روانسر گفت: مقابله با سلطه و استکبار جهانی هدف اساسی و اصلی امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: هدف انقلاب و تقدیم هزار ایثارگر، دفاع از حرمت مسلمانان و حفظ وحدت و برادری بوده و جامعه اسلامی امروز نیازمند وحدت است.

امام (ره) موجب بیداری اسلامی شد

حجت‌الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار مکتبی است که موجب بیداری اسلامی شده و امروز همه از حریم اسلام دفاع می‌کنند و مکتب امام (ره) به مردم ایران اسلامی عزت داد و نباید به انحراف برود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی قدرتمندترین انقلاب منطقه است چون پایه گذار آن امام خمینی (ره) بوده و بر اساس مکتب الهی شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه متذکر شد: انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از مهم‌ترین یادگارهای امام خمینی (ره) است و باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای پیشرفت کشور گام برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار