تجدید پیمان زندانیان استان البرز با آرمان‌های امام راحل (ره)

در آستانه سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، ۷۰ نفر از زندانیان استان البرز با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۴۶۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 03June 2021

تجدید پیمان زندانیان استان البرز با آرمان‌های امام راحل (ره)به گزارش دفاع‌پرس از کرج، در آستانه سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، مدیرکل زندان‌های استان البرز، کارکنان و ۷۰ نفر از زندانیان استان البرز با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

«اسماعیل جمیاری» مدیرکل زندان‌های استان البرز در این مراسم اظهار داشت: در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با هدف مشارکت زندانیان در مراسمات ملی و مذهبی و به‌منظور باز اجتماعی شدن آن‌ها ۷۰ زندانی رأی باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام شدند و در مراسمات ویژه این روز شرکت کردند.

وی بیان داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، روضه‌خوانی و حضور در جوار مزار شهدای جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های امروز بود که با استقبال خوب مددجویان نیز مواجه شد. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی و در تمام زندان‌ها برنامه‌های ابتکاری و تأثیرگذار فرهنگی و تربیتی ویژه زندانیان اجرا می‌شود تا اصلاح مجرمین در طول تحمل کیفرشان محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها