حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در آستانه ۱۴ خرداد صورت گرفت؛

تجدید بیعت بسیجیان قم با آرمان‌های امام خمینی (ره)

بسیجیان قم در آستانه سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با حضور در بیت تاریخی آن امام بزرگوار، با آرمان‌های بلند ایشان بیعت کردند.
کد خبر: ۴۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 03June 2021

تجدید بیعت بسیجیان قم با آرمان‌های امام خمینی (ره)به گزارش دفاع‌پرس از قم، جمعی از پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و بسیجیان قشر‌های مختلف در مراسمی به همت معاونت فرهنگی سپاه استان، امروز در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در میدان روح الله گردهم آمدند و یاد و خاطره آن امام بزرگوار را در سی و دومین سالگرد ارتحالش گرامی داشتند.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، آیت‌الله «محسن اراکی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی اظهار داشت: زمانی مملکت ما در اختیار بیگانگانی مانند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود، اما امام خمینی (ره) بزرگ با انقلاب اسلامی، ایران را به جایی رساند که در این کشور ارزش‌های اسلامی و اهل بیتی را زنده کرد.

وی شهر مقدس قم را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی باید الگویی برای جهان اسلام و مرکزی باشد که ارزش‌های اسلام ناب محمدی را به جهان صادر کند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما برای حاکمیت حکومت علوی ایجاد شد و انتخابات بیعت دیگری با اهل بیت و اعلام یاری امیرالمومنین و حسین بن علی علیهم السلام است.

آیت‌الله اراکی افزود: ما با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح بار دیگر با آرمان‌های انقلاب پیمان دوباره خواهیم بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار