حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

شور معنوی در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود

آیت الله «توکل» گفت: ما باید دشمن را ناامید کنیم و این امر با شور معنوی در انتخابات محقق خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ - 03June 2021

مردمی که رای نمی‌دهند در سرنوشت خود نقشی ندارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «سیدرحیم توکل» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست بصیرتی و تبیین روشنگری حضور حداکثری در ساری با اشاره به اهمیت انتخابات و تأثیر آن در سرنوشت مردم اظهار داشت: برآیند و عکس العمل رای مردم به خودشان برمی‌گردد.

وی افزود: با رای دادن کسی که به قدرت دست پیدا می‌کند اگر فرد مثبت یاشد، کار‌های مثبت انجام می‌دهد و برکاتش به مردم برمی‌گردد و اگر فرد ناصالح باشد، کار‌های منفی و نکبتهایش به مردم برمی‌گردد.

آیت الله توکل به اهمیت انتخابات پرداخت و گفت: انتخاب فرد ناسالم با تصمیمات غلط و عدم مدیریت بحران و عدم توانایی در حل مشکلات آسیب‌زا بوده و رای مردم جهت دادن به سیل‌های زمان بحران است و نسبت به هدایتگری مردم باید توجه داشته باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با تدبیر درست بحران جنگ مدیریت شد، گفت: امروز نیازمند یک مدیر لایق، مدبر و اهل سیاست در زمان بحران هستیم و این فرد را رای ما تعیین می‌کند.

آیت الله توکل با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌ها و معیار‌ها را تعیین کرده است، گفت: مردمی که رای نمی‌دهند در سرنوشت خودشان نقشی ندارند و قیمت‌های سرسام آور نشان از مدیریت ضعیف دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به مسئله انتخابات حساس شده است، گفت: دشمن سعی می‌کند زنان بدون حجاب اسلامی باشند، چون بی‌عفتی باعث فساد اجتماع می‌شود و مقدمه‌ای برای سقوط مملکت است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن برای زمین زدن ایران بدنبال اجرای طرح‌های زیاد و برنامه‌های دقیق بود، گفت: دشمن به این نتیجه رسید که برای زمین زدن انقلاب ایران باید زنان نسبت به عفت و حجاب و عصمت بیگانه شوند.

آیت الله توکل با بیان اینکه امروز دشمن با هدف روی انتخابات ایران کار کرده است تا مردم نسبت به انقلاب بی‌اهمیت بشوند، افزود: این انقلاب صاحب دارد و مردم پشت انقلاب هستند؛ اگر پشت انقلاب خالی بشود انقلاب زمین می‌خورد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ما باید دشمن را ناامید کنیم و این امر با شور معنوی در انتخابات محقق خواهد شد.

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه امروز حضور حداکثری از اولویت‌های انتخابات است، گفت: با همکاری بسیج رسانه، خانه مطبوعات و همه تشکل‌های رسانه‌ای و فعال فضای مجازی در مازندران برای حضور حداکثری به عنوان یکی از رئوس مهم انتخابات اتفاقات خوبی را شاهد بودیم.

زارع با بیان اینکه برگزاری مناظرات انتخاباتی در پایگاه‌های خبری با حضور بیش از ۶۰ هزار نفر در مازندران رقم خورد، عنوان کرد: باید فعالان رسانه بسیار هوشمندانه عمل کنند چرا که دشمن به شدت فعال است و فضای کشور را رصد می‌کند و باید فضا را به سمت حضور حداکثری مردم ببریم و انتخابات سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار