حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

تلاش برای ایجاد شور حضور حداکثری در مردم وظیفه رسانه است

حق‌شناس گفت: دشمن با قوای رسانه‌ای و تحریک‌های رسانه‌ای در پی ناامیدی مردم است و ما وظیفه داریم برای ایجاد شور حضور حداکثری در مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 03June 2021

تلاش برای ایجاد شور حضور حداکثری در مردم وظیفه رسانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران  امروز در نشست بصیرتی و تبیین روشنگری حضور حداکثری در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه شهید هادی باغبانی به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شده است، اظهار داشت: شهید یزدان‌پرست نیز به عنوان شهید شاخص رسانه در استان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شور در بین فعالان رسانه و دعوت مردم به سمت حضور حداکثری از اهداف است، گفت: رسانه بهترین و اصلی‌ترین تولید کننده کالای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی در جامعه و بازوان اصلی نظام است.

حق‌شناس ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم و امیدواریم با تشکیل دولت اسلامی این امر محقق شود و سربازان شایسته‌ای برای رهبر عزیزمان باشیم.

این مسئول عنوان کرد: دشمن با قوای رسانه‌ای و تحریک‌های رسانه‌ای در پی ناامیدی مردم است و ما وظیفه داریم برای ایجاد شور حضور حداکثری در مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار