مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی:

مسابقه خطاطی «یاد یار» به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی برگزار شد

اسکندری گفت: در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برنامه شعرخوانی و مسابقه خطاطی «یاد یار» با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ - 03June 2021

مسابقه خطاطی «یاد یار» به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «ابوالقاسم اسکندری» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی عصر امروز در آیین شعرخوانی و کارگاه خطاطی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه اظهار داشت: در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برنامه شعرخوانی و مسابقه خطاطی «یاد یار» با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار شد در ابتدا جمعی از شاعران برجسته استان مرکزی در وصف شخصیت ارزشمند حضرت امام (ره) اشعاری سرودند و در ادامه جمعی از خطاطان در وصف آن عزیز سفر کرده آثار فاخری تولید کردند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: کلیه آثار تولیدی در این برنامه در روزهای آینده و در برنامه هایی که در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) برگزار می شود در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در راستای نهضت بصیرت افزایی و روشنگری نشست سیاسی حماسه حضور با سخنرانی اساتید برجسته و با هدف تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه انجام شد که مورد استقبال بسیاری از هنرمندان قرار گرفت.

اسکندری ادامه داد: بسیج هنرمندان در طول سال و در راستای گرامیداشت مناسبت های ملی، دفاع مقدس و مقاومت و مذهبی جشنواره ها و برنامه های متنوعی در نظر گرفته که شعرخوانی و مسابقات هنری بخشی از این برنامه ها است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از ۱۲ گروه جهادی بسیج هنرمندان در سطح استان برنامه های متتوعی در نظر گرفته اند که با رویکرد امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار