بازدید امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی شرق و پایگاه شهید حسینی بیرجند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‍های ارتش در  شرق کشور، از منطقه پدافند هوایی شرق و پایگاه شهید حسینی بیرجند بازدید کرد.
کد خبر: ۴۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 03June 2021

بازدید امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی شرق و پایگاه شهید حسینی بیرجندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت‌ها و مواضع این منطقه پدافندی، میزان آمادگی دفاعی و توان رزمی کارکنان آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالای ارتش در انتقال آموزش و تربیت سربازان، باید به نحوی برنامه ریزی شود که سربازان و نسل جوان، پرچمداران موفق گام دوم انقلاب باشند.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: دشمنان این مرز و بوم با کم‍ اهمیت جلوه دادن حضور در انتخابات و حق انتخاب سرنوشت، در پی ضربه زدن، ایجاد دودستگی و رخنه در ریشه انقلاب اسلامی هستند که این بار هم به یاری خداوند متعال و با تعصب، غیرت و آگاهی هموطنان عزیزمان، این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.

همچنین در جلسه هم اندیشی فرمانده کل ارتش با فرماندهان و مسئولان این یگان، توان رزمی و آمادگی دفاعی، راه‍های بهره وری و توانمندسازی نیروی انسانی و رفع موانع معیشتی کارکنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین امیر لشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید حسینی بیرجند، ضمن بازدید از قسمت‍های مختلف، از جمله یگان پهپادی، توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین  به صورت چهره به چهره  با خلبانان و  کارکنان پایگاه شهید حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نشست هم افزایی فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح در استان خراسان جنوبی با حضور امیر سرلشکر موسوی از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان‍های ارتش در استان خراسان جنوبی بود.
امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی و امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در این بازدید امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار