امام جمعه موقت اهواز:

امام (ره) آغازی بر یک موج جدید خداشناسی در دنیا بود

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: نباید آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را مراسم ختم اعلام کنیم بلکه باید از فضایل اخلاقی ایشان یاد کنیم و امام (ره) آغازی بر یک موج جدید خداشناسی در دنیا بود.
کد خبر: ۴۶۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ - 03June 2021

امام (ره) آغازی بر یک موج جدید خداشناسی در دنیا بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز کسی که می‌خواهد با انقلاب رهرو باشد باید در ائتلاف با امام (ره) بوده و ایشان را باور کند. امروز کسانی که از امام (ره) بریده و از انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند و به آغوش آمریکایی‌ها رفته‌اند با نیت‌های مختلف رعایت ظاهر می‌کند اما باید بدانند با ائتلاف با امام خمینی (ره) به یگانگی می‌رسیم.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل را باید شناخت و معرفت ایشان را باید به خوبی درک کرد افزود: جوانانی که امروز امام خمینی (ره) را درک کنند و واقعیت را بفهمند راه نورانی را طی می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز به تشییع باشکوه امام خمینی (ره) در زمان ارتحال ایشان اشاره و عنوان کرد: بزرگترین تشییع پیکر مربوط به امام خمینی (ره) با بیش از 10 میلیون نفر شرکت کننده بود که این حاصل خوبی‌های امام دارد. امام نسخه برگردان معانی قرآن است .

حاجتی گفت: نباید آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را مراسم ختم اعلام کنیم بلکه باید از فضایل اخلاقی ایشان یاد کنیم و امام (ره) آغازی بر یک موج جدید خداشناسی در دنیا بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تاریخ ساز است تصریح کرد: تحلیلگران غربی معتقدند که امام راحل سیر تحول انسان را تغییر داده است .

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امام خمینی (ره) راه دنیای ملحدانه را به دنیایی تغییر داد که به خدا اعتقاد دارد اظهار داشت: امروز دنیا ایران را با نام امام خمینی (ره) می‌شناسد و از زمانی که ظهور کرد دشمنان متوجه شدن این انقلاب مربوط به ایران نیست بلکه یک دعوت جهانی دارد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار