امام‌جمعه فردیس:

انقلاب اسلامی با یاد امام خمینی (ره) گره خورده است

حجت الاسلام والمسلمین «ایمانی» با بیان اینکه این انقلاب با یاد امام خمینی (ره) گره خورده است، گفت: انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام رتحل کشور را به‌ سوی تحقق اهداف انقلاب سوق داد.
کد خبر: ۴۶۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 04June 2021

انقلاب اسلامی با یاد امام خمینی (ره) گره خورده استحجت‌الاسلام والمسلمین «علی‌اکبر ایمانی» امام‌ جمعه شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، ویژگی بارز امام خمینی (ره) را اخلاص ایشان دانست و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) حاضر بودند به خاطر اهداف و اعتقادات خود از همه‌ چیز بگذرند و مردم هم که این اخلاص، پاکی و طهارت را در ایشان دیدند و به وی علاقه‌مند شدند و پای‌کار آمدند.

وی با اشاره به باور قلبی و توکل حضرت امام (ره) به خدا مطرح کرد: هر ویژگی که در اهل‌بیت (ع) وجود داشت در شخصیت امام راحل (ره) نیز قابل مشاهده بود. ایشان 10 سال در رأس حکومت بودند و با قدرت روحی و اطمینان و اعتقاد به خداوند این نظام را از بحران‌های زیادی نجات دادند.

امام‌جمعه شهرستان فردیس بیان داشت: امام خمینی (ره) در سال‌های آخر عمرشان اقدامات اساسی را انجام دادند که اگر آن‌ها صورت نمی‌گرفت انقلاب ادامه پیدا نمی‌کرد. یکی از این اقدامات پذیرش قطعنامه 598 بود که حضرت امام (ره) در این زمینه فرمودند: من آبرویم را با خدا معامله کردم. هیچ‌ کس جز امام راحل (ره) حاضر نبود این کار را انجام دهد.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه امام (ره) به خاطر مصلحت جامعه قطعنامه را پذیرفتند و آن را به جام زهر تشبیه کردند و با بیان اینکه اقدامات مهم ایشان انقلاب را نجات داد و آینده آن را تضمین کرد، افزود: حضرت امام (ره) شخصیت کاریزماتیکی داشتند که هیچ‌کس نمی‌توانست جای ایشان را پر کند؛ اما انتخاب شایسته مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام راحل کشور را به‌سوی تحقق اهداف انقلاب سوق داد.

وی عنوان کرد: امروز پس از چندین سال می‌بینیم که بهترین انتخاب صورت گرفته است. درست است که امام خمینی (ره) از میان ما رفته‌اند؛ اما راه ایشان ادامه دارد و مقام معظم رهبری به‌عنوان فرزند خلف ایشان هر سال مواضع امام راحل را تبیین می‌کنند و همین امر موجب شده که حضرت امام (ره) همواره جاودانه بمانند. این انقلاب با یاد امام خمینی (ره) گره خورده است.   

امام‌ جمعه شهرستان فردیس تأکید کرد: هر سال باید سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را گرامی بداریم و خاطرات و مواضع ایشان را تبیین و تجدید کنیم. علاقه‌مندان به انقلاب و امام راحل (ره) وظیفه دارند یاد و خاطره ایشان را همواره زنده نگه‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را که به دست حضرت امام (ره) برافراشته شد و امروز در اختیار مقام معظم رهبری است به دست صاحب‌الامر (عج) برسانیم باید با مشارکت حداکثری و حضور پررنگ در انتخابات و انتخاب اصلح در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار