فرمانده ناجا تاکید کرد؛

عزم آهنین پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش/ پیش بینی و پیشگیری در اولویت کار ناجا است

سردار اشتری پیش بینی و پیشگیری را اولویت کار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز قدرت ما به گونه‌ای است که حوادث را پیش از رخ دادن با اشراف اطلاعاتی خود پیش بینی و از بروز آن پیشگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ - 03June 2021

عزم آهنین پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش/ پیش بینی و پیشگیری در اولویت کار ناجا استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در همایش فدائیان ولایت چهار که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اصفهان برگزار شد با بیان اینکه ما هرچه داریم از مجاهدت امام راحل (ره) است اظهار داشت: پیروزی انقلاب، سرنگونی رژیم ستمشاهی و برقراری جمهوری اسلامی ایران و این عزتی که امروز کشور ما در جهان دارد همه و همه از برکت وجود امام عزیز است.

فرمانده ناجا همچنین سی و دومین سال انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) و رهبری ایران اسلامی را نیز گرامی داشت و گفت: زمانی که خبر رحلت امام (ره) به اطلاع مردم رسید بسیار متاثر شدند و شاید کمتر کسی بود که در فراق امام متاثر نشد، ولی آن موقع که شروع ولایت مقام معظم رهبری را اعلام کردند یک باره آن نگرانی‌ها برداشته شد و آن فشاری که در اثر رحلت حضرت امام (ره) وارد شده بود با این انتخاب بجا و شایسته به امیدواری تبدیل و آرامشی در کشور حاکم شد که از این نظر هم خداوند را شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه مشارکت و همدلی بین دستگاه‌ها خیلی از مشکلات را برطرف می‌کند خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر بین نیرو‌های مسلح شد و افزود: این گونه نشست‌ها تاثیرات بسیار خوبی دارد و دشمن را مایوس و مردم را دلگرم می‌کند و باعث می‌شود که ما در میدان بتوانیم ماموریت‌ها را به خوبی پیش ببریم و حتماً روح امام عزیز از این مجالس شاد شده و موجب رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز خواهد بود.

سردار اشتری به دیدار حضر امام خامنه ای با فرماندهان و نیرو‌های بسیجیان که آذرماه سال گذشته به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار به اتفاقات دهه ۶۰ اقدامات مشترک بسیج و کمیته‌های انقلاب اسلامی در راستای امنیت محلات را که در آن دوره انجام شد، ستودند که باید سعی کنیم کار‌های خوب آن دوره را مجدداً ادامه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی پیش بینی و پیشگیری را اولویت کار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز قدرت ما به گونه‌ای است که حوادث را پیش از رخ دادن با اشراف اطلاعاتی خود پیش بینی و از بروز آن پیشگیری می‌کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه به موضوع برخورد ناجا با اراذل و اوباش پرداخت و با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از ناجا در خصوص عملکرد این نیرو با اراذل و اوباش افزود: هر کسی که جامعه را ناامن کرده، در بین مردم رعب و وحشت ایجاد کند و باعث اخلال در نظم عمومی شود پلیس با اراده آهنین و براساس قانون با او برخورد می‌کند و اجازه نخواهیم داد اراذل و اوباش در کشور اسلامی ما عرض اندام کنند.

سردار اشتری نیرو‌های مسلح را قانون مدارترین افراد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: نیرو‌های پلیس تمام ماموریت‌های خود را براساس قانون، اما قاطعانه انجام خواهند داد و ما هم قاطعانه از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه براساس اطلس امنیتی و جغرافیایی جرم از آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و آسیبی در کشور برخوردار هستیم، گفت: درخصوص تامین امنیت انتخابات پیش رو قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در نیروی انتظامی تشکیل شده است و با طرح‌ها و برنامه ریزی‌های خوبی که شده نمی‌گذاریم که خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد آید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار