بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب؛

آرمان‌های والای امام (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی، به عمق دل‌های آزاد‌ی‌خواهان جهان نفوذ کرده است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 04June 2021

آرمان‌های والای امام (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی، به عمق دل‌های آزاد‌ی‌خواهان جهان نفوذ کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز  ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

14 خردادماه، سالروز عروج آسمانی  امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبری بی‌بدیل است كه به پشتوانه ملتی غیور، بزرگ‌ترین رویداد قرن 20 را رقم زد. رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با استعانت از خدای متعال به جایگاهی دست یافتند که سلوك و نجواهای عارفانه‌شان با پروردگار متعال، همواره، زبانزد نزدیكان و یاران ایشان بود.

در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و در حافظه تاریخی ملت مؤمن و مبارز ایران، برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر عجین گشته است و پیوندی ناگسستنی دارد.

 امروزه با گذشت بیش از سه دهه  از  عروج ملکوتی  امام خمینی(ره)   شاهدیم که آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از پیش در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با شکافتن مرزهای جغرافیایی، به عمق دل‌های آزاد‌ی‌خواهان جهان نفوذ کرده است و روز به روز، نتایج عینی آن را در جای جای جهان می‌بینیم و  با قاطعیت می‌توان گفت امام خمینی(ره)، با پی‌ریزی حکومت مبتنی بر اسلام و برانداختن نظام پوسیده و منحط سلطنت موروثی، تحولات شگرفی فراتر از جغرافیای ایران  رقم زدند، به گونه‌ای که قرن جدید، قرن سقوط قدرت‌های دست‌نشانده و عروج دوباره اسلام شده است.

امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم و نیز برای شهدای قیام 15 خرداد، اقامه عزا می‌کنیم که فرزندان اسلام در جبهه مقاومت به ویژه  در  سوریه فلسطین، بحرین، یمن، عربستان و دیگر کشورهای اسلامی، با پیروی از نهضت اسلامی امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)،  قد علم کرده و  به موفقیت‌های شگرفی دست یافته اند.

بدیهی است که امت اسلامی و به ویژه ملت مسلمان ایران، که با بصیرت روزافزون، تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) را آرزو می‌کنند، اجازه نخواهند داد دشمنان مستکبر، منحرفان و فتنه‌‌جویان ابسته به آنها در برابر حرکت عظیم بیداری اسلامی مانعی ایجاد نمایند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن گرامی‌‌داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه شهدای قیام 15 خرداد، همنوا با آحاد ملت ایران و  دیگر ارادتمندان امام خمینی(ره) در  سراسر گیتی یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام(ره)،  تجدید میثاق نموده و از خداوند سبحان، توسعه و آبادانی برای ایران اسلامی و عزت و اقتدار روزافزون برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسألت دار د.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار