بیانیه اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره)؛

امام خمینی (ره) نهضت حسینی را به جهانیان صادر کرد

اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد. 
کد خبر: ۴۶۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 04June 2021

امام خمینی (ره) مشارکت همه اقشار مردم در انتخابات را تکلیف الهی می دانستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد. 

متن این بیانیه بدین شرح است:

در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی 14 و 15 خرداد یادآور بزرگ مردی که حکومتی بر مبنای اسلام و با اندیشه به زیر کشیدن سلطنت منحوس پهلوی تحولات عظیمی به منصه ظهور گذاشتند و انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن در عصر جاهلیت نوین توانست حیرت انگیزترین رخدادها را در مقیاس منطقه‌ای و جهانی پدید آوردند.

این مرد والا بود که با نفس مسیحایی خود این انقلاب را از سلطه شیطان پرستان بیرون کشاند و به استقلال رساند و تا در ادامه این انقلاب فرزندان در گهواره خوابیده سال 42 به ندای ملکوتی ایشان لبیک گویند.

امام خمینی (ره) نمادی از رسالت و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر معاصر انقلاب اسلامی را به برکت نهضت حسینی به جهانیان صادر نمود. 

سی و دومین سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا رسیده است که جلوه‌های اعجازگونه اندیشه امام راحل دنیا را به حیرت فرو برده است.

قیام مردمی 15 خرداد سرآغاز نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوندمعنوی مردم با آرمان های الهی و نمایش فداکاری ملت برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان بود و 14 خرداد روزی بود که ملت مسلمان باری دیگر طعم تلخ یتیمی را چشیدند و امام همام خود را با تمام اندوه و غمی که داشتند به دست خدا سپردند.

اکنون در این برهه زمانی که تمام دشمنان این نظام مقدس قصد ضربه زدن به انقلاب امام خمینی (ره) هستند بر همه ملت مسلمان اکنون لازم است با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از آرمان ها و اهداف این انقلاب پشتیانی کنند و فتنه کهنه دشمنان را شکست دهند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام مردمی 15 خرداد، ارتباط دین با سیاست، عدالت و آزادی در چارچوب دین و مردم سالاری از مفاهیم اندیشه‌های سیاسی امام راحل برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم ایران بدانند که انتخابات روز انتخاب سرنوشت خودشان است و امام خمینی (ره) نیز صراحتاً دخالت و مشارکت در امور سیاسی را از تکالیف شرعی و مشارکت همه اقشار مردم در انتخابات را تکلیف الهی می دانستند؛ لذا این انتخابات توطئه و فتنه دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد پس همه در دست هم برای ایرانی آباد به پای صندوق های رای خواهیم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار