پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان به‌مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)؛

امام خمینی (ره)، یك حقیقت همیشه زنده است

سردار ظفری گفت: امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است، رابطه عمیق و عاطفی میان مردم و آن مصلح دلسوز باعث شده که پس از ۳۲ سال هنوز اندیشه‌های مترقی و انقلابی امام، نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشور‌های جهان نیز در میان مردم رو به گسترش باشد.
کد خبر: ۴۶۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 04June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم سردار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

امام خمینی، یك حقیقت همیشه زنده است.

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است.
 
در سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (رضوان الله و تعالی علیه) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و 15 خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی از یاد نرفتی دارد.
 
عزاداری پرسوز و تشییع جنازۀ باشکوه و بی نظیر مردم برای امام خمینی (ره) نیز در واقع قدردانی آنها از رهبری بود که همه چیز خود را وقف مردم کرده بود و از صمیم قلب به آنها علاقه و اطمینان داشت. این رابطه عمیق و عاطفی میان مردم و آن رهبر دلسوز باعث شده که پس از 32 سال هنوز اندیشه های مترقی و انقلابی امام ، نه تنها در ایران ، بلکه در سایر کشورهای جهان نیز در میان مردم رو به گسترش باشد.
 
 اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمينی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15 خرداد و نیز شهادت امام جعفر صادق (ع ) را به محضر آقا امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تسليت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار