استاندار خوزستان سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب را تسلیت گفت

«قاسم سلیمانی دشتکی» به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ١۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 04June 2021

استاندار خوزستان سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ١۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است:

چهاردهم و پانزدهم خرداد یادآور سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ١۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه، آزاده و وارسته‌ای است که به ندای رهبر خویش لبیک گفته و در خون خود غلطیدند تا پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را در جهان بر افراشته نگهدارند. دلیرانی که به برکت رهبری و روشنگری امام مظلومان آغازگر جنبش اسلامی ضد استبداد و استعمار شدند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند.
این پیام می افزاید: حضرت امام خمینی (ره) معمار انقلاب، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری حکیم، شجاع، عادل و مجتهدی وارسته بودند که به تاسی از سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، با ایمان و اعتقادی راسخ و اندیشه‌ای متعالی، چون چشمه‌ای زلال و نورانی، امید و روشنی را در دل همه مسلمانان، آزادگان، مردم رنجدیده و مستضعف و ستم دیدگان جهان احیا نمودند.

در ادامه این پیام آمده است: امسال این ۲ مناسبت با شهادت جانگداز ششمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مکتب شیعه جعفری، چهره فروزان اهل بیت(ع) و وارث علوم رسالت مقارن شده است.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این پیام آورده است: این تقارن فرصتی طلایی است تا با تدبیر و پیروی از تفکر و اندیشه‌ها و سیره حضرت امام جعفر صادق (ع) و سلاله پاک ایشان امام خمینی (ره) که با منطق استوار و علم سرشارشان و زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خویش بقا و استمرار دین اسلام را در دورا های مختلف تضمین نمودند و منشاء تحولات و دگرگونی‌هایی در جهان علم و فضیلت و دنیای معنویت و انسانیت شدند، از سرچشمه زلال وحی و معارف ناب الهی و سیره اهل بیت (ع) سیراب و بهره مند گردیم.

سلیمانی دشتکی در انتهای این پیام افزوده است: اینجانب سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) و رحلت فرزند خلف ایشان امام خمینی (ره) و شهادت شهدای والامقام ۱۵خرداد را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مسلمین جهان، به ویژه مردم شریف و متدین استان خوزستان، تسلیت عرض می‌نمایم و  امیدوارم در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص)، توفیق قرارگرفتن در زمره پیروان رسول اکرم (ص) را داشته باشیم و آینده‌ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار