بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد؛

تنها مرهم داغ رحلت امام خمینی(ره) جانشینی امام خامنه‌ای بود

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 04June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است:
 
السلام علیک یا روح الله امام الخمینی وعلی ولدیک الطاهرین
 
بار دیگر خرداد پرحادثه ایران اسلامی فرا رسیده است. ۱۴ خرداد سالروز ارتحال انسان بزرگی است که به اراده و حاکمیت مردم با تمام وجود اعتقاد داشت. فقدان امام عزیز مصیبت عظیمی است که هیچ گاه دل‌های داغدیده ملت ایران را التیام نمی‌بخشد و تنها مرهم آن داغ جانسوز، جانشینی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود که به زعامت و رهبری انقلاب ایران پذیرفته شد.
 
امروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با درنوردیدن مرز‌های جغرافیایی و نفوذ به عمق جان مسلمین دنیا، در حالی به ثمر نشسته که خون حماسه‌سازان قیام ۱۵ خرداد در رگ‌های آزادیخواهان جهان به جریان افتاده و هر روز امید به خروش فراگیر علیه مستکبران را پررنگ‌تر نموده است که امروز شاهد تبدیل فلسطین مظلوم به فلسطین مقتدر و قدرت محور مقاومت هستیم.
 
سه دهه از عروج ملکوتی امام راحل و ۴۲ سال از تعالی شجره طیبه انقلاب اسلامی گذشت؛ مکتب حاج قاسم می‌گوید (مهمترین هنر خمینی عزیز این بود که اول اسلام را به پشتوانه ایران آورد و سپس ایران را در خدمت اسلام قرار داد. جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه میراث امام خمینی هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرار گیرند).
 
در بازنگری تاریخ انقلابی استان همدان مشهود است که در فاجعه فیضیه ۱۳۴۲ به پشتوانه آیت‌الله شهید مدنی و علماء فهیم این دارالمجاهدین، ارسال تلگراف‌های مختلفی در حمایت از اسلام و همدردی با فاجعه فیضیه از سوی علماء، اصناف، فرهنگیان و بیشتر اقشار این استان با امام (ره)، دیدار و کسب تکلیف روحانیون و مردم همدان در قم اتفاق افتاد و نقش‌آفرینی همدانی‌ها را در قیام خونین ۱۵ خرداد رقم زد؛ و در پاسخ تلگراف فرمود: «حکومت پهلوی تلاش دارد با طرح آزادی بانوان، مردم را گمراه سازد تا از این طریق هدف اسرائیل را تأمین کند». طلاب حوزه علمیه همدان به دستور امام خمینی (ره) مردم را از جریان اقدامات حکومت پهلوی آگاه کردند و امام (ره) ضمن تشکر از همدردی در فاجعه فیضیه، اهداف حکومت پهلوی را تصرف در احکام اسلام دانست.
 
در صحیفه امام (ره) می‌خوانیم در انتخابات مردم را توجه دهید به اینکه شما می‌خواهید اسلام را حفظ کنید. باید منتخبین شما اشخاصی باشند که توجه به اسلام داشته باشند و متعهد به اسلام باشند و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب مطلوب و خوب را مورد تاکید قرار می‌دهد.
 
ما سبزپوشان حریم ولایت در سپاه انصارالحسین (ع) همدان، ضمن عرض تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد و نیز در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام می‌داریم که در نشر توسعه و ترویج جایگاه ولایت فقیه و مکتب پیر جماران از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و آن را به عنوان یک ضرورت و اولویت در دستور کار خویش قرار دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار