حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

دولت انقلابی حق مردم را ضایع نمی‌کند/ تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات است

حجت الاسلام «یوسف احمدی» گفت: دولت انقلابی همسو با تفکرات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) است و نمی‌گذارد که جایگاه انقلاب توسط بیگانگان پایین آورده شود
کد خبر: ۴۶۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ - 04June 2021

دولت انقلابی حق مردم را ضایع نمی‌کند/ تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست بر خط مشارکت حداکثری در انتخابات که برای گرامیداشت سالگرد معمار انقلاب در استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب که در غرب ابرقدرتی به نام آمریکا و در شرق ابرقدرتی به نام شوروی وجود داشت، با اسلام ناب محمدی در مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا ایستاد و قدرتی که از پس سخنان امام خمینی (ره) می‌آمد، نشأت گرفته از خداوند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آزادسازی خرمشهر بیان کرد: امام راحل دلیل آزادی خرمشهر را خداوند اعلام کردند، زیرا زمانی که انسان‌ها به خداوند سجده کنند همواره از انسان از جانب خدا پشتیبانی می‌شود.

احمدی با اشاره به جنگ طالوت و جالوت گفت: مشابه آزادسازی خرمشهر را در این جنگ می‌توان دید، در جایی که سپاه طالوت تنها با توسل به خداوند توانست جالوت را شکست داده و تجهیزات جنگی آن‌ها را بگیرد.

وی ادامه داد: زمانی که به منبع نور یعنی خداوند متصل شوید همواره به شما کمک کرده و پروردگار وارد میدان می‌شود، مصداق این موضوع را به طور کامل در آزادسازی خرمشهر می‌توان دید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل شکست جنگ احد را نافرمانی از پیامبر خدا و خالی کردن میدان توسط برخی افراد دانست و گفت: امام راحل مکتب خداوند و اعتماد به او را به همگان فهماند، بنابراین هر جا که به خانه خدا رجوع کرده و به او اعتقاد داشته باشید، پیروز می‌شوید.

احمدی اعتقاد به خدا و قرار گرفتن در این مکتب را دلیل شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امام خمینی (ره) با وجود نوپا بودن انقلاب اسلامی جمله معروف «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را در حالی بیان کرد که ۵۶ کشور مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده و کشور در حالت جنگ بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) علاوه بر سیاست‌مداری، مردمداری و عشق به خانواده در مقابل مستکبران داخلی و خارجی ایستاد، بیان کرد: بنا بر فرموده امام راحل ما شریک مظلومان عالم هستیم و هیچ وقت میدان را خالی نمی‌کنیم، زیرا که مقتدای ما امیرالمومنین (ع) است.

وی با اشاره به شعار ایران در جنگ تحمیلی با عراق گفت: شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» در ابتدا مورد فهم همگان نبود، اما با گذشت زمان ایران اسلامی پشت مرزهای اسرائیل رسید و نباید در مقابل کشورهای خارجی کوتاه آمد.

لزوم مرور دیپلماسی امام خمینی (ره) توسط وزارت امور خارجه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید در وزارت امور خارجه دیپلماسی امام خمینی (ره) یک بار دیگر خوانده شود، عنوان کرد: در مکتب اسلام نماینده این دین نباید در مقابل نماینده کفر تعظیم کند، زمانی که در مقابل کشورهای خارجی در مذاکرات کوتاه آمده‌ایم آن‌ها یک قدم به جلو برداشتند و نمایندگان ایران در مذاکرات باید نماینده عزت و آبرو انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) باشند.

احمدی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با مذاکرات موافق نبوده و در صورت ادامه مذاکرات خواهان رفع تمامی تحریم‌ها به صورت یک جا و راستی‌آزمایی است، گفت: ۴۰ سال پس از انقلاب در کشوری که در آن حق توحش و کاپیتولاسیون برای آمریکایی‌ها گرفته می‌شد، رهبر انقلاب در ۲ مرتبه آمریکا را تحقیر می‌کند.

وی با اشاره به تحقیر آمریکا توسط رهبر معظم انقلاب گفت: تحقیر نخست شرط و شروط گذاشتن برای آمریکا و تحقیر دوم عدم اجازه به حضور آمریکا در اتاق مذاکرات است که آمریکا باید از پشت درهای بسته مذاکرات را دنبال کند.

دولت انقلابی حق مردم را ضایع نمی‌کند

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم سر کار آمدن دولت جوان و انقلابی گفت: دولت انقلابی همسو با تفکرات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) است و نمی‌گذارد که جایگاه انقلاب توسط بیگانگان پایین آورده شود، بنابراین دیپلماسی انقلابی باید در کشور اجرا شود زیرا که دیپلماسی انقلابی حق مردم را ضایع نکرده و آن‌ها را پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در صف‌های مختلف توزیع مواد غذایی نمی‌گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های دولت جوان انقلابی و حزب اللهی گفت: این دولت باید از خود گذشته بوده و سبب پیشرفت انقلاب شود، دولت جوان انقلابی باید حرکت و جنبش داشته باشد.

احمدی تصریح کرد: دشمنان در تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستند، در این انتخابات مقام معظم رهبری همچون امام خمینی (ره) فرد خاصی را معرفی نکرده است.

وی با بیان اینکه عدم حمایت مقام معظم رهبری از یک فرد خاص برای جلوگیری از دو دستگی در جامعه است، افزود: امام خامنه‌ای و به طور کلی امام‌های جامعه مردم را به سمت آرامش می‌برند.

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات است

احمدی با تاکید بر ضرورت ورود بسیجیان به انتخابات و تشویق مردم به حضور حداکثری در این عرصه سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران برای تمامی اقلیت‌های دینی ارزش قائل است، زیرا که به ازای هر ۲۸۰ هزار نفر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارد، در حالی که برای اقلیت‌های دینی که ۲ درصد یعنی یک صد و ۶۰ هزار نفر هستند پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارد.

وی ادامه داد: نمایندگان اقلیت‌های دینی در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی یعنی در تصمیم گیری‌های کلان کشور حضور داشته و اثرگذار هستند، اما در کشوری همچون آمریکا که مسلمانان بیشتر از ۲ درصد و یهودی‌ها کمتر از ۲ درصد جمعیت دارند مسلمانان ۲ نماینده و یهودیان ۳۸ نماینده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسلمانان در تصمیمات کلان آمریکا اجازه دخالت ندارند، گفت: آزادی غربی در حال تحقیر کردن مسلمان است، بنابراین حرف‌های امام خمینی (ره) را در مورد واقعیت غرب باید مرور کرد.

احمدی با بیان اینکه میدان جنگ در سال‌های اخیر عوض شده و دشمنان در تلاش برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری هستند، بیان کرد: برخی از افراد به دلیل رد صلاحیت انتخابات را تحریم کرده و ادعاهایی مبنی بر قبول نداشتن قانون الهی دارند.

وی با بیان اینکه نباید منکر وضع اقتصادی فعلی بود، گفت: با وجود وضع موجود که حاصل کم و کاستی‌های هشت ساله دولت است و کشور را به سمت پرتگاه برده باید تلاش کرد و جامعه را برای حضور حضرت مهدی (عج) آماده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر ضرورت تولید محتوای انقلابی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: در قسمت شبهات انتخابات، اصل نظام و ولایت فقیه باید ورود پیدا کرده و از کپی کاری پرهیز کرد، باید در جامعه و فضای مجازی به حرف‌ها و درد دل مردم گوش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار