حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه کرمانشاه

همه باید حقانیت خود را در انتخابات فریاد بزنیم

آیت‌الله «علما» گفت: همه باید حقانیت خود را در انتخابات فریاد بزنیم، زیرا دِین شهدا بر گردن ماست و در فردای قیامت باید پاسخگویی شهدایی باشیم که برای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.
کد خبر: ۴۶۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ - 04June 2021

همه باید حقانیت خود را در انتخابات فریاد بزنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان در مسجد جامع، با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام (ره)، با تاکید بر انتخاب آگاهانه و حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: همه باید حقانیت خود را در انتخابات فریاد بزنیم، زیرا دِین شهدا بر گردن ماست و در فردای قیامت باید پاسخگویی شهدایی باشیم که برای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی یادآوری کرد: باید با انتخاب فردی اصلح، مدیر، پاک و مدبر، جایگاه واقعی ملت بزرگ ایران را به آن ها بازگردانیم، و باید هر کدام از ما یک ستاد باشیم، و یکدیگر را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم و واقف باشیم ایران به برکت حضور مردم قدرتمند است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: وحدت مسلمین، مردم سالاری دینی، بصیرت و آگاهی با حاکمیت جمهوری اسلامی تجلی پیدا کرده است.

آیت الله علما با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) افزود: شخصیت بی نظیر امام خمینی (ره) توازن قدرت شرق و غرب را بهم ریخت.

وی افزود: امام راحل علاوه بر ایران، الگویی بی‌نظیر برای عالم اسلام و جهان شد و ایشان بودند که به هویت اسلامی معنا بخشیدند.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین به قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد و گفت: قیام عاشورایی ۱۵ خرداد زمینه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در بخش پایانی خطبه های خود مسلمانان را بر رعایت احکام اسلامی دعوت کرد و گفت: سعادت دنیوی و اخری بشر در گرو اجرای احکام اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها