فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد؛

کاندیدای انتخابی مردم نباید در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب کوتاه بیاید

سردار مجیدی گفت: امام خمینی (ره) در مقابل استکبار قدرتمند وارد می‌شدند بنابراین بررسی کنیم کدام یک از کاندیداها در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.
کد خبر: ۴۶۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ - 04June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، ظهر امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که در جوار آرامگاه حیقوق نبی (ع) تویسرکان برگزار شد، با تاکید بر شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام راحل به عنوان یک امر ضروری، اظهار داشت: اگر ابعاد شخصیتی امام(ره) را خوب بشناسیم راه درست را برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو پیدا خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر تلاش برای تحریف تاریخ جمهوری اسلامی و شخصیت امام راحل توسط برخی جریانات، مطالعه وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام (ره) را به عنوان بهترین منبع شناخت ایشان توصیه کرد و افزود: با شناخت درست از روش، منش و رفتار بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌توانیم جریان‌های مختلف را به خوبی بشناسیم.
 
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان دشمن‌شناسی را از ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) دانست و با بیان اینکه امام راحل، آمریکا را دشمن شماره یک اسلام و انقلاب اسلامی ایران معرفی می‌کنند بیان کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم را از زاویه دید امام (ره) به ویژه در بحث دشمن‌شناسی آسیب‌شناسی کنید.
 
وی ساده‌زیستی امام راحل را از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان دانست و گفت: امام خمینی (ره) در مقابل استکبار قدرتمند وارد می‌شدند بنابراین بررسی کنیم کدام از کاندیداها در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب کم نمی‌آورند.
 
مجیدی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی حامی مستضعفین و پابرهنگان بود اضافه کرد: تمام نگاه و وجود امام راحل برای رفع مشکلات مستضعفین بود و بر این مهم تاکید داشت.
 
وی با اشاره به سخن رهبری با این مضمون که انتخابات، شب قدر نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: همه باید در انتخاب درست دقت و توجه داشته باشیم که سکان کشور را برای چهار سال به دست چه کسی می‌دهیم.
 
سردار مجیدی تاکید کرد: تلاش کنیم کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت و نگاهش به توانمندی‌های داخل کشور باشد و امروز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دو رسالت بزرگ است که بر عهده همه ماست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار