پیام استاندار همدان به‌مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)؛

یاد امام راحل تا ابد در قلب مردم ایران ماندگار است

«شاهرخی» گفت: یاد و نام امام راحل تا ابد در قلب و جان مردم این سرزمین جاودان و ماندگار است.
کد خبر: ۴۶۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 04June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان، به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵ خرداد، در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی

فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی را به همه مردم ایران اسلامی بالاخص مردم متدین و بزرگوار استان همدان که از گذشته تا امروز از دوستداران و پیروان آن امام سفر کرده بوده و هستند تسلیت عرض می کنم.

بی شک نام و یاد آن امام عزیز که انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آورد تا همیشه در قلب و جان مردم این سرزمین ماندگار و جاودان خواهد بود.
 
شاهرخی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد، افزوده است: بی شک این قیام نقطه عطف و دوران فراموش نشدنی و تاثیرگذاری در انقلاب اسلامی است که تا همیشه باید یاد شهدای این حادثه مهم و این روز را به عنوان روزی بزرگ گرامی بداریم. 
 
استاندار همدان در خاتمه این پیام ضمن تبریک آغاز ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۲۸خرداد، از خداوند متعال توفیق ادامه راه امام راحل و همه شهدای انقلاب اسلامی را خواستار شده است.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها