مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پیر جماران دل را به آسمان گره زد

سردار «یوسفی» در پیامی نوشت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب، این شخصیت دوست‌داشتنی و محبوب میلیون‌ها ایرانی و البته جهان اسلام، یک شخصیت فرازمینی نبود بلکه یک انسان فرهیخته زمینی بود که دل به آسمان‌ها گره زده بود.
کد خبر: ۴۶۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 04June 2021

پیر جماران یک شخص فرا زمینی نبود بلکه انسانی فرهیخته و زمینی بود که دل به آسمان ها گره زده بود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت سالروز  ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«چهاردهم خرداد ماه سالروز ارتحال امام مهربانی‌ها، معمار و بنیانگذار پر فروغ انقلاب اسلامی و همچنین قیام خونین 15 خرداد را محضر آقا امام عصر (عج)، فرماندهی کل قوا، مقام عظمای ولایت، ملت عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی و مردم پایتخت دفاع مقدس عرض تسلیت دارم.

بنیانگذار کبیر انقلاب، این شخصیت دوست داشتنی و محبوب میلیون ها ایرانی و البته جهان اسلام، یک شخصیت فرا زمینی نبود بلکه یک انسان فرهیخته زمینی بود که دل به آسمان ها گره زده بود و دنیایی متفاوت داشت از آنچه اهالی زمین دنبال می کنند.

 این پیرمرد پر از صفا و معنویت، بنیانگذار انقلاب و مکتب و پرچمدار نهضتی شد که جهان را از دو قطبی بودن و استکباری شدن مطلق رهانید و جمهوری نوینی بر اساس انسانیت و عدالت برقرار کرد.

حضرت امام خمینی(ره) همچون دیگر ارزش ها و مکتب ها و فرهنگ ها از جمله عاشورا و دفاع مقدس نباید تحریف شود. امام عزیز ما باید با زبان ساده و فاخر هنر و رسانه به نسل جوان و امروز ما معرفی شود که جوانان انقلابی و پرشور امروز کشور همچون زمتان جنگ مشتاق شنیدن کلمات و دیدن حسنات این پیر جماران شوند.

امروزه بیرق آن مکتب و آن بنیانگذار کبیر در دست کسی است که لایق ترین و بی بدیل ترین رهبر جهان اسلام برای کشورها و ملت های مظلومی است که تنها نام خمینی بزرگ را شنیده اند.

اینجانب به نمایندگی از همه خادمان حوزه دفاع مقدس در پایتخت جهاد و ایثار و شهادت ضمن عرض تسلیت 14 خرداد سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و همچنین قیام تاریخی 15 خرداد به نسل جوان کشور توصیه می کنم که در بستر فضای مجازی بیش از پیش در پی شناخت از شخصیت های عالم و فرزانه انقلاب همچون خمینی کبیر و فرزند برومندش، مقام معظم رهبری باشند و با تولید محتوای فاخر در خصوص ابعاد مختلف این فرزانگان به داشتن چنین کشوری با مدیریت الهی و ولایی چنین فرهیختگانی بر خود ببالند و مروج نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح گیتی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها