امام جمعه اردکان:

هدف اصلی و اساسی، مشارکت حداکثری در انتخابات است

حجت‌الاسلام شاکر گفت: هدف اصلی و اساسی، مشارکت حداکثری و حضور پر رونق مردم در انتخابات است و باید از همه ظرفیت‌ها اعم از همین مصلی و مساجد و مراکز فرهنگی و افراد تاثیرگذار برای این موضوع استفاده کرد.
کد خبر: ۴۶۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 04June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: مؤسس مذهب شیعه؛ رسول خدا (ص) و رئیس آن امام صادق (ع) است. اسلام واقعی و مکتب اهلبیت همان مذهب جعفری است

خطیب نماز جمعه اردکان با بیان اینکه شیعه در چند دوره توانست حرفش را بزند و فرصت تبلیغ معارفش را پیدا کرد، ادامه داد: زمان رسول خدا (ص) و امام صادق (ع)، دوره حاکمیت آل بویه و زمان صفویه که در کشور ما شیعه مذهب رسمی اعلام شد. پنجم در زمان معاصر که با قیام امام خمینی (ره) رهبر الهی و آسمانی ما حکومت اسلامی تشکیل شد و به تعبیر شهید صدر خواب‌های انبیاء تعبیر شد و با این فرصت شیعه دارد حرف خود را میزند و معارفش را به همه دنیا ترویج و تبلیغ می‌کند.

حجت الاسلام شاکر با تسلیت سالروز رحلت امام راحل و شهدای پانزدهم خرداد تأکید کرد: امام خمینی؛ رهبر بزرگ و برگزیده‌ای بود که ما به وجودش افتخار و با همه کشور‌ها و اقوام تحدی می‌کنیم که اگر مانند ما رهبری جامع و کامل از نظر علم و زهد و تقوا، نفوذ شخصیت و کلام، اخلاق و رفتار، مدیرت بحران ها، فرماندهی جنگ، پیش بینی آینده و ... دارید معرفی کنید.

وی در بخش دیگر سخنان خود اذعان داشت: وعده امام که انقلاب ما به همه دنیا صادر می‌شود و پوزه مستکبران را بر خاک می‌مالد با ادامه دادن راهش و عمل به سفارش هایش محقق می‌شود.

خطیب نماز جمعه اردکان انتخابات را اصلی‌ترین مصداق نقش آفرینی مردم در سرنوشت فردی و اجتماعی دانست و افزود: هدف اصلی و اساسی، مشارکت حداکثری و حضور پر رونق مردم در انتخابات است و باید از همه ظرفیت‌ها اعم از همین مصلی و مساجد و مراکز فرهنگی و افراد تاثیرگذار برای این موضوع استفاده کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: از سفارش‌های همیشگی امام راحل و مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده است. استحکام پایه‌های نظام و اعتبار کشور با انتخابات محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام شاکر با بیان اینکه بی رونقی انتخابات آرزوی دیرینه دشمنان ما بوده و هست اذعان داشت: برای رسیدن به آن از هیچ تلاش و اقدامی اعم از امنیتی و سیاسی و روانی مضایقه نمی‌کنند.

امام جمعه اردکان ادامه داد: عملکرد مسلمان و مؤمن نباید دل دشمن را شاد کند یا به او امتیاز و فرصت سوء استفاده بدهد. حال ببینیم رای دادن یا ندادن ما چه تاثیری در جبهه دشمن دارد.

وی افزود: ما مذهبی‌ها از خود بپرسیم دشمنان امام حسین (علیه السلام) با رأی دادن ما خوشحال می‌شوند و بهره برداری می‌کنند یا با رای ندادن؟! روح اولیا و شهدا با کدام یک شاد می‌شود؟!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار