شهید «سید محمدحسین صافی»:

سعادت و خوشبختی‌ام را فقط در شهادت می‌بینم

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید محمدحسین صافی» آمده است: «پروردگارا سعادت شهادت در راه خودت را نصيبم بگردان تا شايد با ريختن خونم گناهانم سبك گردد. شهیدم كن كه سعادت و خوشبختی را فقط در شهادت می‌يابم.»
کد خبر: ۴۶۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ - 05June 2021

سعادت و خوشبختي ام را فقط در شهادت می بینمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، شهید «سید محمدحسین صافی»، يازدهم مرداد 1338 ،درشهرستان دزفول به دنيا آمد. پدرش سيد عبدالرحيم، خياط بود و مادرش طاهره نام داشت.

محمدحسین تا پايان دوره متوسطه در رشته ادبيات فارسی درس خواند و ديپلم گرفت سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. وی يازدهم ارديبهشت سال 1361، در دارخوين بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد. مزار او در شهيدآباد زادگاهش واقع است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

«و لا تقولوا لمن يقتل في سبيل الله اموات بل احياء ولكن لا تشعرون

و آن كسي را كه در راه خدا كشته شد مرده مپنداريد بلكه او زنده ابدی است و ليكن همه شما اين حقيقت را در نخواهيد يافت.

حواسمان به منافقان باشد

ظلم و جور فرا می رسد لشكرياني تا به دندان مسلح بنا به دستور ارباب جنايتكارشان آمريكا به خاك ميهن اسلامی تجاوز می كنند و ملتی مستضعف را آواره و بی خانمان می كنند. به اميد اينكه بتوانند امام عزيز را بشكنند و انقلاب شكوهمند اسلامی مان را سركوب نمايند تا ديگر حق طلبی نماند. تا نوكران اجنبی پرست را افشاء نمايند. از طرفی دیگر گروهی منافق جنايت پيشه كه خود را منتصب به اسلام می دانند به كمك اربابان شان برخواسته و ياران با وفای امام و امت و گلهای سر سبد انقلاب را يكی پس از ديگری پرپر مي كنند به اميد اينكه بتوانند دولت مردان را از صحنه انقلاب خارج كنند. اين كوردلان غافلند از اينكه 36 ميليون امت انقلابی همه ياور امام هستند و اگر مي خواهند اين انقلاب را شكست دهند بايد تمامي اين امت را ترور نمايند.

درک حساسیت مسئله دشمنان

 زماني كه تمامی ابرقدرتان نوچه هايشان در داخل و خارج سعی در نابودی اسلام دارند هر مسلمان متعهدی می بايد حساسيت مسئله را درك نمايد و اين موقعيت گرانبها را غنيمت بشمارد. در چنين زمانی بی تفاوت ماندن و به پيشواز شهادت نرفتن، به خدا قسم ضرر است ضرري جبران ناپذير.

شهادت رانصیبم گردان

خداوندا تو خود ميدانی كه من عاشقانه به تو دل بسته ام و آرزوی لقای تو را دارم گرچه گناهانم بسيار بسيار زياد است ولی من به رحمانيت شما ايمان دارم. پروردگارا سعادت شهادت در راه خودت را نصيبم بگردان تا شايد با ريختن خونم گناهانم سبك گردد. شهیدم كن كه سعادت و خوشبختي را فقط در شهادت می يابم.

قدر نعمت را بدانید

در خاتمه چند كلمه خدمت خانواده هاي محترم شهدا و خانوادة عزيزم عرض كنم و آن اينكه قدر اين نعمت بزرگ را بدانيد كه امام عزيز در مورد شما مي فرمايد: « خانواده های شهدا چشم و چراغ اين ملت اند» و اين افتخار بزرگ را  اجر نهيد تا خدای نا كرده كفران نعمت نكرده باشيد.

سهم خود رابه انقلاب اداء کنید

به پدر و مادر عزيزم عرض كنم كه از اينكه نتوانستم ذره ای از زحمات شما عزيزان را جبران نمايم عذر و پوزش می طلبم و از مادر عزيز و مهربانم حلاليت مي خواهم و از خداوند متعال صبرو استقامت براي شما مسئلت دارم. خواهران عزيز و متعهدم شما نيز مرا ببخشيد بخاطر كم لطفي هايم. اميدوارم كه با تربيت فرزندان خوب شما نيز سهم خود را به انقلاب و امام عزيز ادا كنيد که كرده ايد و هميشه پشتيبان و ياور روحانيت معظم و شريف باشيد همانطور كه بوده ايد.

برادران عزيزم همانطوري كه براي اسلام خدمت مي كنيد همچنان استوار و پا برجا به فعاليت تان ادامه دهيد تا يارانی صديق براي امام و انقلاب باشيد. از دوستان عزيزم می خواهم از خود گذشتگی نشان داده از گناهانم درگذرند تا بتوانم بار سنگين گناهانم را آسان تر حمل نمايم. همگی راه مقدس اسلام يعنی همان خط امام را تقويت نمائيد كه ان شاءالله ظفر و پيروزی نزديك است. در ضمن مرا در بهشت آباد در كنار مزار شهيدان بگذاريد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها