جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شهدای مدافع حرم ستون‌های عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ «عسگری» گفت: شهدای مدافع حرم ستون‌های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند که کشور را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کرده‌اند.
کد خبر: ۴۶۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 05June 2021

شهدای مدافع حرم ستون‌های عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»  اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ستون های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند که کشور را در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه کرده اند.

وی افزود: نام و یاد شهدای مدافع حرم با ایثار و ازخودگذشتگی عجین شده و شهادت سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» بار دیگر جلوه های ایثارو شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار و فضای جامعه را معطر به فرهنگ شهادت کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام «سعید مجیدی» با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی مراسماتی پیش بینی شده که مردم شهید پرور استان مرکزی بتوانند از این مراسمات بهره مند شوند.

وی بیان کرد: مراسم شبی با شهید یکشنبه شانردهم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود که کلیه پیش بینی های لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و سایر دستگاه های مسئول انجام شده و همچنین تیم بهداشتی معاونت زیستی سپاه روح الله در آن مکان مستقر خواهد بود.

عسگری خاطر نشان کرد: همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدای اراک به سمت گلزار مطهر شهدای اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار