برگزاری جلسه کارگروه تخصصی شورای ایثارگران دستگاه‌های اجرایی سمنان

جلسه کارگروه تخصصی شورای ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان پیرامون برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ - 05June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، جلسه کارگروه تخصصی شورای ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان پیرامون برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل استان سمنان، مدیر اسناد اداره کل و اعضای کارگروه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «محمد نوروزیان» در این جلسه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پاسداشت رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است اظهار داشت: شاخصه‌های بسیار ارزشمندی همچون ایثار، شجاعت، معنویت، اخلاص، برنامه ریزی موثر و فرماندهی بر دل‌ها و ... در دل فرهنگ دفاع مقدس نهفته است و ما باید این مفاهیم بسیار ارزشمند را در جامعه ترویج و گسترش نماییم.
 
وی با اشاره به اینکه رزمندگان و ایثارگران بسیاری در دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های اجرایی مشغول به کار بوده و یا هستند گفت: استفاده از این ظرفیت بسیار مهم یادگاران دفاع مقدس هستند یکی از اصول برنامه ریزی برای پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس است و ما باید با برنامه‌های متنوع و ابتکاری نسبت به استفاده شایسته از حضور این بزرگواران استفاده نماییم.
 
مدیر سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه حضور خانواده‌ها در کنار رزمندگان در برنامه‌ها می‌تواند اثر شایانی در ترویج سبک زندگی و اخلاقی و رفتاری دفاع مقدس در جامعه داشته باشد گفت: برای این منظور باید برنامه‌هایی مثل حضور رزمندگان و ایثارگران با خانواده‌ها در برنامه ها، برنامه ریزی برای حفظ انسجام رزمندگان و ایثارگران و همچنین برنامه‌هایی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌هایی که بعد از دفاع مقدس مشغول به کار در ادارات شده‌اند، برگزار شود.
 
در این جلسه همچنین «هادی مظاهری» مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز با اشاره به اهمیت ارزش گذاری برای رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در ادارات و نهاد‌ها گفت: باید برنامه‌های داشته باشیم تا قبل از این که ایثارگران ما از ادارات بازنشسته شوند از حضور آن‌ها به نحو احسن استفاده شود و نسبت به انتقال تجربیات و مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل‌های بعدی و همچنین خانواده‌ها برنامه‌های مناسبی داشته باشیم.
 
در پایان این جلسه اعضای کارگروه و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مطرح شده ارائه نمودند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار