حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام هستند

سردار «بابایی» گفت: دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام هستند و امروز اگر می‌خواهیم امنیت و اقتدار نظام پابرجا بماند باید در انتخابات پیش رو مشارکتی حداکثری داشته باشیم.
کد خبر: ۴۶۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ - 05June 2021
دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «محمدحسین بابایی» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در هیئت رزمندگان شهرستان سرخه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید؛ فتنه‌گری‌ها و دسیسه‌های دشمنان نیز علیه آن آغاز شد.

وی از جمله این فتنه‌ها را فتنه منافقان در گنبد، کودتای طبس، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸، فتنه ۹۶ و فتنه ۹۸ عنوان کرد و با بیان علت وقوع هر یک از این فتنه‌ها گفت: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در طول چهار دهه گذشته خنثی‌کننده فتنه‌های شوم دشمنان بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر کدام از فتنه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان علیه این انقلاب و نظام اگر به نتیجه می‌رسید، کلیت نظام از هم می‌پاشید، گفت: ضربه زدن به ولایت‌فقیه از مهم‌ترین اهداف دشمنان است؛ بنابراین برای خنثی شدن این فتنه باید، ولی فقیه شناس باشیم و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه کشور را از گزند آفات دشمنان داخلی و خارجی مصون بداریم.

سردار بابایی تصریح کرد: ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در بین مردم به‌ویژه جوانان از دیگر اهداف دشمنان است؛ آن‌ها می‌خواهند با ایجاد شبهه و انحراف سبب به حاشیه بردن دستاورد‌های انقلاب و فراموشی آن در اذهان مردم شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام هستند، گفت: امروز اگر می‌خواهیم امنیت و اقتدار نظام پابرجا بماند باید در انتخابات حساس و مهم پیش رو مشارکتی حداکثری داشته باشیم و با رفتن پای صندوق‌های اخذ رأی مشت محکمی بر دهان بیگانگان و بدخواهان این انقلاب و نظام بزنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه انتخابات را از دستاورد‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همواره در مورد حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید می‌شود و این نشان از اهمیت این امر است که همگان باید بدان توجه داشته باشند.

سردار بابایی تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.»
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: باید علاوه بر مشارکت در صحنه انتخابات در انتخاب فرد اصلح نیز دقت نظر داشت و از روی آگاهی و بینش سیاسی از بین کاندیدا‌ها بهترین و مطلوب‌ترین فرد را برگزید.

سردار بابایی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شاخصه‌های رئیس‌جمهور مطلوب را «باکفایت و باایمان بودن، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و معتقد به جوانان به‌عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده» بیان کرده‌اند؛ بنابراین باید ملاک همه افراد در انتخاب فرد اصلح مدنظر قرار دادن این شاخصه‌ها باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار