فرمانده سپاه بوشهر مطرح کرد؛

امام جعفر صادق (ع) موسس مراکز علمی و دینی دانشگاه اهل بیت (ع)

سردار «رزمجو» گفت: امام جعفر صادق (ع) سال‌های زیادی از عمر گرانبهای خود را به تأسیس مراکز علمی و دینی دانشگاه اهل بیت (ع) و زنده کردن و نشر اسلام گذراند تا جایی که آثار این تلاش‌ها در عالم فراگیر شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۴۶۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ - 05June 2021

امام جعفر صادق (ع) موسس مراکز علمی و دینی دانشگاه اهل بیت (ع) بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و قیام  15 خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امام جعفر صادق (ع) سال‌های زیادی از عمر گرانبهای خود را به تأسیس مراکز علمی و دینی دانشگاه اهل بیت (ع) و زنده کردن و نشر اسلام گذراند تا جایی که آثار این تلاش‌ها در عالم فراگیر شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی گفت: امام ششم شیعیان در زمان زندگی خود با تمام جریان‌های فکری و عقیدتی مباحثه می‌کرد که در این مباحثه‌ها نظراتی را ارائه می‌فرمود که قانع کننده بوده و برتری کامل و حقانیت بینش اسلامی را به دنبال داشت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه با گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در 15 خرداد سال 1342 نهضت و انقلابی اسلامی را شروع کرد که این انقلاب تمام کاخ‌های زور و ظلم دنیا را در هم شکست و آن‌ها را بی‌خاصیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها