حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه آبدان:

تحریم انتخابات بازی کردن در زمین دشمنان است

حجت‌الاسلام «کارگر» با بیان اینکه کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند در خط و زمین دشمن بازی می‌کنند گفت: باید از این فرصت عظیم انتخابات استفاده و مدیران ناکارآمد را رد بکنیم و مدیران جوان، کارآمد و انقلابی را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ - 05June 2021

تحریم انتخابات بازی کردن در زمین دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود کارگر» عصر امروز در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد با اشاره به توجه امام خمینی (ره) به جایگاه مردم از طریق انتخابات اظهار داشت: امروز جریانی که در سایه سکوت، انتخابات را تحریم می‌کند، خط و فکر امام را تحریف می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند در خط و زمین دشمن بازی می‌کنند گفت: تکلیف ما را امام خامنه ای (مدظله العالی) امروز مشخص کرد.

کارگر با اشاره به اینکه امام را باید در دو حوزه تأثیر پذیری و تأثیر گذاری شناخت. در حوزه تأثیر پذیری و تربیتی متأثر از اجداد مبارز و شهیدش بوده است خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که دیگران را قانع کنیم که در انتخابات شرکت کنند، باید از این فرصت عظیم انتخابات استفاده کنیم و مدیران ناکارآمد را رد بکنیم و مدیران جوان، کارآمد و انقلابی را انتخاب کنیم.

امام جمعه آبدان ضمن اشاره به تاریخ مبارزاتی اجداد امام خمینی (ره) افزود: نه تنها این امام بزرگوار که اجداد او نیز همواره با ظلم و استکبار در حال مبارزه بودند و در این مسیر سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

وی تصریح کرد: در حوزه تأثیر گذاری، ملت ایران را از یک سو و از سوی دیگر ملت‌های جهان را در برابر استکبار مبارز پرورش دادند. جریان‌هایی مثل مقاومت در لبنان، عراق، افغانستان و سایر بلاد اسلامی به دست مردم مستضعف ایجاد شده است نه به دست دولت‌هایی که مردم خود را فراموش کردند.

امام جمعه آبدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام خمینی در چنین محیط مبارزاتی و در کنار عالمان بزرگی همچون آیت الله بروجردی پرورش می‌یابد؛ به طوری که وقتی در جوانی حامل پیام این استاد بزرگوار خود به شاه می‌شوند. در هنگام ورود به کاخ، حاضر نیستند از خودروی خود پیاده شوند و با خودروی تشریفاتی کاخ به داخل بروند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تشریفات در بین مسئولین ما به جایی رسیده که کاندیدای ریاست جمهوری هم باید با خودروی ویژه تشریفات جابجا شوند، اما کاندیدایی که انقلابی هستند و فهم صحیح از امام دارند با خودروی خود می‌روند. ما اینگونه مسئولینی باید انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار