حضور در صحنه و حفظ هوشیاری در وصیت‌نامه شهدای گیلان

شهدای گیلان در وصیت‌نامه‌های خود از حضور در صحنه و حفظ هوشیاری نوشتند.
کد خبر: ۴۶۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 05June 2021

حضور در صحنه و حفظ هوشیاری در وصیت نامه شهدای گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حضور در صحنه و حفظ هوشیاری در وصیت‌نامه شهدای گیلانی را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «مرتضی باقرپور» از شهرستان «آستانه اشرفیه»

جهت پاسداری از انقلاب از تلاشتان دست بر ندارید و در کارهایتان قاطع باشید و از نفوذ عوامل ضدّ انقلاب و یا کسانی که می‌خواهند به انقلاب و اسلام ضربه بزنند با قاطعیت جلوگیری نمائید؛ با اخلاق اسلامی و با برخورد‌های خوبتان سعی کنید که در صدور انقلاب کوشا باشید، چون این انقلاب ثمرۀ خون هزاران شهید است و اگر کوتاهی کنید باید جوابگوی خون شهیدان در روز قیامت باشید.

شهید «یعقوب شیخی» از شهرستان «لنگرود»

اگر خدای نخواسته این انقلاب به شکست بینجامد، همۀ شما از زن و مرد، پیر و جوان مسئول خواهید بود و خداوند از این مسئولیت خطیر شما گذشت نخواهد کرد؛ بترسید که عذاب خدا بسیار سخت است.

در هر لحظه و هر کجا به یاد خدا و شهدای عزیز باشید که این استقلال و آزادی با خون شهدا آبیاری شده است، بنابراین شما با خیانت و کم کاری در این راه مدیونِ خون شهدا خواهید بود.

از دشمن هم نباید غفلت کرد، آمریکا و ایادی آن هر لحظه و هر آن درصدد تضعیف این انقلاب هستند؛ پس از شایعات و حرف‌هایی که موجب تضعیف انقلاب و کم نمودن اجر شماست بپرهیزید.

شهید «بهروز محمدحسینی» از شهرستان «رودسر»

امید است که در پاسداری و نگهداری از امانت بزرگ الهی یعنی حکومت جمهوری اسلامی که در سایۀ الطاف و عنایات خدای متعال در اختیار مسلمانان ایران قرار گرفته است حداکثر کوشش و جدیّت را به عمل آوریم.

نکند خدای ناکرده روز قیامت، برادران مسئول در مقابل شما باشند و شهدا یک طرف قضیّه و شما هم طرف دیگر. زندگی ارزش ندارد، این دنیا مزرعه‌ای است برای آخرت.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها