پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی تشییع شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، مراسم تشییع پیکر چهار شهید تازه شناسایی شده یگان‌های رزم خراسان در دوران دفاع مقدس با حضور خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ - 06June 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر شهیدان «ابوالقاسم دشتبان»، «غلامحسن قربانی»، «عبدالله افلاک» و «محمدرضا صنعتی مقدم» از شهدای تازه شناسایی شده یگان‌های رزم خراسان در دوران دفاع مقدس با حضور خانواده‌ شهیدان بر دوش خادمان بارگاه منور رضوی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) تشییع شد.

در این مراسم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات و قرائت فاتحه به استقبال پیکر این شهدا رفتند و طی مراسمی کوتاه در رواق دارالمرحمه با این شهیدان وداع کردند.

پس از پایان مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) در حرم امام مهربانی‌ها، پیکر شهید «ابوالقاسم دشتبان» در بهشت ثامن‌الائمه (ع) حرم مطهر رضوی آرام گرفت و پیکر شهید «غلامحسن قربانی» جهت تدفین به روستای سعدآباد، از توابع شهر مشهد منتقل شد.

همچنین پیکر شهیدان والامقام «عبدالله افلاک» و «محمدرضا صنعتی مقدم» پس از تشییع در حرم رضوی جهت خاکسپاری به بهشت رضا انتقال‌ داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها