فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز:

شهادت حاج قاسم نشان داد که این انقلاب زنده و پویاست

سردار رفیعی آتانی با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که این انقلاب پویا و ارزش‌ها زنده هستند، گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۴۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ - 06June 2021

شهادت حاج قاسم نشان داد که این انقلاب زنده و پویاست//سلام با عرض پوزش برای اینکه خبر دیر نرسه و مسافتم دوره خبرو تو گوشی زدم و ویراستاری نشدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز عصر امروز در سی و چهارمین یادواره شهدای پایگاه شهید بهمن کمالیزاده حوزه ۲۱۳ که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون (س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امام جعفر صادق (ع) امام عمل بود و جبهه آن روزها را در تربیت شاگردان دید.

وی مطرح کرد: تک تک شهدای والامقام حماسه های بزرگی را برای ملت ایران خلق کردند. کم نیستند البرزی ها و کیانپورهای لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) که امام عزیز را بر بالای دست گرفتند و نگذاشتند حرف ایشان بر زمین بماند؛ دهان به دهان، کوچه به کوچه و خیابان به خیابان حرف امامشان را عملی کردند. جنگ تمام شد اما این ستارگان بزرگ تمام شدنی نیستند و در صف اول شهادت ایستاده اند.

سردار رفیعی آتانی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش، قسم جلاله خورده که ملت ایران از ملت اهل رسول الله، امیرالمومنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) به استثنای یاران سیدالشهدا (ع) بهتر هستند. امام (ره) انقلاب را با فرزندان تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) آغاز کردند و این ملت بزرگ سال هاست که پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز اذعان داشت: دستگاه استکبار جهانی که امروز چشم طمع به صندوق آرای شما دوخته در سال ۹۰ به مرزهای کشور چشم دوخته بود. دشمن پیش از سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و یمن به سراغ ایران آمد اما این ملت بیدار بودند و اجازه تعرض را به آن ها ندادند. آمریکایی ها با پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های شنود آمده بود که بمانند اما موفق نشدند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب قرآن و نهج البلاغه است. مگر شهیدان والامقام و خانواده های آنان اجازه می دهند که عده ای با برخی شعارهای سطحی و کف خیابانی آن را تفسیر کنند؟ شهدا برای دفاع از اسلام و استقلال ایران رفتند تا چادر بر سر بانوان و هیات ها برپا بمانند. نقاط قوت ما شهیدان و باورهای ما هستند و دشمن قصد حمله به همین نقاط قوت را دارد اما ملت همیشه بیدار ایستاده اند و اجازه تعرض را به دشمن نمی دهند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: مجاهدان بزرگی در صف طویل شهادت ایستاده اند. اگر قرار باشد هیمنه نظامی ۷۵ ساله آمریکا را در عین الاسد شخم بزنیم می آییم، اگر بخواهیم دستان خالی مجاهدان فلسطینی را پر و طی ۱۲ روز ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل را تحقیر کنیم و فراری دهیم می آییم. این درس بزرگ را شهدا به ما آموخته اند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با اشاره به اینکه اسلام حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی جغرافیا را در نوردیدند. ما نگران این ملت و همدلی و اتحاد آن ها نیستیم بلکه نگران مظلومان عالمیم. اگر قرار بر فدایی شدن باشد، ما فرزندان سپاهی و نوکران این ملت اولین ها خواهیم بود و با افتخار خود را برای عزت این ملت سرافراز فدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت انسان ها در رفتار و سلوک تمام شهیدان وجود داشت، اظهار داشت: این ملت بزرگ پای باورهای خود و حاج قاسم ها نیز در پست دیده بانی حفاظت از این نظام ایستاده اند و بیدارند. مردان میدان ملت طی ۴۳ سال ثابت کردند که پیشتازان مبانی دینی هستند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر امروز از قرارگاه حسین بن علی و حرم جمهوری اسلامی حفاظت نکنیم قابل جبران نیست.

سردار رفیعی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به آن هایی که مخاطب و رسانه دارند، می فرمایند: شما سفیران انقلاب هستید. ناامید نباشید و چهره به چهره، خانه به خانه و نفر به نفر، مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق و ترغیب کنید. گلایه های مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی به حق است اما جای تسویه حساب در قرارگاه حسین بن علی نیست که حاج قاسم برای تقویت آن جان خود را فدا کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که این انقلاب پویا و ارزش ها زنده هستند، گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه به اوج خود رسیده است و هیچکس اجازه تهدید و تعرض به مرزهای ما را ندارد. نگران خارج از مرزها نباشید.

وی اظهار داشت: دستگاه استکبار جهانی به امید حاضر نشدن مردم ایران پای صندوق های رای نقشه ها می کشند اما بدانید دست حاج قاسم قطع نشد که با شهدا و انقلاب قطع رابطه کنیم. دست سردار سلیمانی قطع شد اما عالم گیر شد. او ایرانی قوی را تحویل نسل ما داد و ایستاد تا ما پای کار بمانیم و مقدمات ظهور حضرت ولیعصر (عج) را فراهم کنیم که این مهم آرزو و هدف مبارزه و انقلاب امام خمینی (ره) نیز بود.

سردار رفیعی اذعان داشت: با اصلاح سیستم اجرایی کشور و نگاه تحولی و باور به جوانان می توان مشکلات موجود را مرتفع کرد. مبارزه با فساد را شعارگونه پیگیری نکنید، دست مفسدان را قطع کنید و تمام ظرفیت ها را برای برداشتن باری از دوش مردم به کار گیرید. هر یک از ما در هر نقطه که قرار داریم آن جا را مرکز تحول عالم بدانیم و به تکلیف خود عمل کنیم تا فرج امام زمان (عج) محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار