مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی:

تکیه بر مردم، رمز شکست طاغوت توسط امام راحل بود

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به ایجاد اتحاد بین مردم برای مقابله با ظلم و استکبار توسط امام راحل گفت: تکیه بر مردم، رمز شکست طاغوت توسط امام راحل بود.
کد خبر: ۴۶۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ - 07June 2021

تکیه بر مردم، رمز شکست طاغوت توسط امام راحل بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با مردم قیام کرد، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی به دست مردم به ثمر رسید، جنگ را اداره کرد و پیروز شد.

وی مردم را اصل خواند و افزود: مردم همواره پشتوانه نظام و  انقلاب بوده‌اند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به ایجاد اتحاد بین مردم برای مقابله با ظلم و استکبار توسط امام راحل عنوان کرد: آن حضرت هدف بزرگ احیای حق و مبارزه با باطل را داشت.

بیگدلی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم، حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین ببرد، گفت: این منش توسط امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ادامه یافته است.

وی با اشاره به تاثیر و نقش ولی فقیه در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تفکر مقام معظم رهبری همواره احترام به رأی مردم و تایید آن است که این مهم نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار