حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

حضور پرشور مردم در انتخابات، بیگانگان و بدخواهان نظام را غافلگیر خواهد کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اسلامی» گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات بیگانگان و بدخواهان نظام را غافلگیر و مأیوس و ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر سرافراز می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 07June 2021

حضور پرشور مردم در انتخابات، بیگانگان و بدخواهان نظام را غافلگیر خواهد کردسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، شرکت در انتخابات را وظیفه آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: این مملکت متعلق به همه مردم است و انتخابات می‌تواند تأثیر مستقیمی بر سرنوشت و زندگی همگان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات، در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: حضور حداکثری مردم در این رزمایش، می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان این نظام و انقلاب را نقش بر آب کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: جدا از هرگونه گرایش حزبی و جناحی، انتخابات یک وظیفه است که امام ‌(ره) نیز بر آن تأکید داشتند و مردم را به حضور پرشور در این حماسه دعوت می‌کردند.

اسلامی از مردم خواست تا با تحقیق و بصیرت کامل، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و با حضور پرشور خود در این آزمون که بسیاری از دشمنان چشم انتظار نتیجه آن هستند، بیگانگان و بدخواهان نظام را غافلگیر و مأیوس و ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر سرافراز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار