با حضور جانشین فرمانده «نداجا» صورت گرفت؛

افتتاح دفتر ستاد فرماندهی جدید پایگاه دریایی بهمنشیر

با حضور دریادار کاویانی دفتر ستاد فرماندهی جدید پایگاه دریایی نداجا در بهمنشیر افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ - 07June 2021

بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهدای تکاوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان خرمشهر و بهمنشیر از قسمت‌های مختلف پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

دریادار کاویانی در این برنامه، ارزیابی و سنجش آمادگی و توان رزمی یگان‌های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه دریایی خرمشهر را هدف از این بازدید عنوان کرد و گفت: پایگاه دریایی خرمشهر به‌عنوان قلب تپنده نیروی دریایی ارتش در دفاع از دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس بوده و همه فرماندهان و کارکنان این نیرو به این پایگاه دریایی، افتخار می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش امروز با تکیه بر توان متخصصان داخلی در حال ساخت و استفاده از ناوشکن‌ها، زیردریایی‌ها، تجهیزات و ادوات نظامی است.

وی همچنین با حضور در پایگاه دریایی بهمنشیر از یگان‌های آماد و پشتیبانی، مهمات، رده میانی، مهندسی و تأسیسات، بهداری، ترابری و مواضع پدافندی پایگاه بازدید و آمادگی، ظرفیت‌ها، مشکلات و موانع موجود در این یگان‌ها را مورد بررسی قرار داد.

افتتاح دفتر ستاد فرماندهی جدید پایگاه دریایی بهمنشیر و بازدید از یگان شناور سطحی و ناوگروه مستقر در این پایگاه دریایی از دیگر برنامه‌های بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از خرمشهر و بهمنشیر بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها