حضور حداکثری، اقتدار ملی/

دعوت روحانیون اهل سنت کرمانشاه از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ صادر کردند.
کد خبر: ۴۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 07June 2021

دعوت روحانیون اهل سنت کرمانشاه از مردم برای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بار دیگر ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته است آزمون مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در انتخابات مهم ۲۸ خرداد.

این انتخاب از این جهت متمایز و مهم است که اولین آزمون سیاسی ملت برای انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی و گزینش اصلح برای زمینه سازی و شکل گیری دولت توانمند، کارآمد، و انقلابی برای سال‌های حساس ومهم پیش رو است.

بر کسی پوشیده نیست که باید در سایه مشارکت حداکثری و آرای هوشمندانه، فردی برای سکانداری ارشد اجرایی کشور انتخاب شود که بتواند درتحقق بیانیه گم دوم انقلاب و تحقق دولت توانمند و رفع مشکلات معیشتی مردم نقش آفرین باشد و از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی دفاع کند.

یقیناً مردم شریف ایران اسلامی همچون انتخاب‌ها و راهپیمایی‌های گسترده گذشته باردیگر اوج این همراهی را به نمایش می‌گذراند و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای پرچم قدرت و عظمت ایران را در اهتزاز نگاه خواهند داشت و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به مهر تایید خود مزین خواهند کرد.

بی تردید هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها آمریکای سلطه طلب و صهیونیسم غاصب دلسرد کردن و نامید کردن مردم از پیمودن مسیر پرافتخار و غرور آفرینی است که چهاردهه با اقتدار پیموده شده و این مسیرچیزی جز حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست.

در این برهه حساس و سرنوشت ساز علما و داعیان دینی، چون گذشته می‌توانند در روشنگری افکار آحاد مردم و تشویق به حضور گسترده و حداکثری برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات ایفای نقش کنند، بر کسی پوشیده نیست که این بزرگان و معتمدین مردم در کنار اقشار جامعه با تبیین نقش مردم در سرنوشت خود روی حماسی و پرشکوه را در جمعه انتخاب رقم بزنند.

بنا بر آنچه در پیش آمد ما روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت با منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از همه مردم شریف استان بالاخص مردم مومن اهل سنت می‌خواهیم ضمن حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور و انتخاب افراد توانمند برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی نسبت به این مهم توجه داشته باشند و با حضور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر ضمن اعلام پیام وحدت، همدلی و همبستگی خود را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار