امروز صورت گرفت؛

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۲ خانواده شهید و یک جانباز دفاع مقدس

آیت‌الله «فلاحتی» با خانواده شهیدان «یدالله جورسرایی»، «سید عارف موسوی» و همچنین «ناصر صمیمی» آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۶۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ - 07June 2021

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۲ خانواده شهید و یک جانباز دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز (دوشنبه) در راستای تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان، با خانواده‌های شهیدان «یدالله جورسرایی» و «سید عارف موسوی» و همچنین «ناصر صمیمی» آزاده و جانباز عملیات آزادسازی خرمشهر، در شهرستان «رشت» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، آزادگان و جانبازان را قدردانی از تلاش‌های خانواده‌های این عزیزان دانست و اظهار داشت: آزادگان که سال‌ها در اسارت بودند و رنج‌ها متحمل شدند، امروز چراغ‌های نورانی جامعه هستند و باید از این نورانیت‌ها بهره ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه جوانان نیاز به الگو دارند، تصریح کرد: آزادگان و جانبازان بهترین الگو‌های زنده جامعه محسوب می‌شوند و جوانان به این الگو‌ها افتخار می‌کنند که انسان‌های بزرگی در برابر شکنجه‌ها و اسارت‌ها ایستادگی کردند تا درخت تنومند انقلاب بماند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نورانیت و برکت مسیر شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به‌منظور روشن شدن این مسیر پربرکت برای همگان صورت می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم قدردان این خانواده‌ها باشیم.

«یدالله جورسرایی» چهارم آذر سال ۱۳۳۶ در روستای «پیربازار» از توابع شهرستان «رشت» به دنیا آمد و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در مرحله مقدماتی عملیات «بیت‌المقدس» با سمت تخریب‌چی و پیک گردان در «حمیدیه» اهواز بر اثر انفجار مین به شهادت رسید. مزار وی در گلزار «پیربازار» شهرستان «رشت» واقع است.

«سید عارف موسوی» چهارم اسفند سال ۱۳۴۱، در شهرستان «صومعه‌سرا» به دنیا آمد و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در «طراح» اهواز بر اثر اصابت ترکش به سر، به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای «تازه‌آباد» شهرستان «رشت» واقع است.

«ناصر صمیمی» متولد سال ۱۳۳۳ طی عملیات «بیت‌المقدس» آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ به درجه جانبازی ۴۰ درصد نائل آمد و طی هشت سال در اسارت دشمن بعثی بود و از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار