امیر دریادار سیاری:

دستاورد‌های گروه مخابرات فزاینده و جهشی است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بازدید از گروه مخابرات ارتش، گفت: دستاورد‌های این گروه در حوزه کنترل فرکانس‌ها، زیرساخت‌های ارتباطی و شبکه‌های مخابراتی ثابت و سیار، فزاینده و جهشی است.
کد خبر: ۴۶۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 07June 2021

دستاورد‌های گروه مخابرات فزاینده و جهشی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در بازدید از گروه مخابرات ارتش ضمن بررسی میزان آمادگی رزمی این گروه در مقابله با تهدیدات آفندی دشمن در حوزه تجهیزات و سامانه‌های تخصصی مخابراتی و ارتباطی، عملکرد دفاعی گروه مخابرات ارتش در یکسال گذشته را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که گروه مخابرات ارتش در بسیاری از امور محوله، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و بویژه در حوزه‌های تخصصی از جمله زیرساخت‌های ارتباطی، کنترل فرکانس‌ها و شبکه‌های ثابت و سیار مخابراتی به صورت فزاینده و جهشی کار کرده و دستاورد‌های ارزشمندی به دست آورده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین گفت: توجه ویژه به تعمیر و نگهداری خودرو‌های تاکتیکی و تجهیزات و تاسیسات ارتباطی نیز از جمله اقدامات اثربخش گروه مخابرات ارتش است که با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با نگاهی جهادی انجام شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه با حضور در شهرک مسکونی شهید سرلشکر خوش‌روی گروه مخابرات ارتش، مجتمع فرهنگی «الغدیر» و واحد «امر به معروف و نهی از منکر» این شهرک را افتتاح کرد.

دریادار سیاری در مراسم بهره برداری از این مجتمع فرهنگی که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش برگزار شد، گفت: توجه به موضوعات فرهنگی در راستای ارتقای معنویت و بصیرت، آن هم در شرایط امروز، مساله‌ای بسیار حائز اهمیت است و امروز که مجتمع فرهنگی «الغدیر» با این زیرساخت و فضای بسیار مناسب و امکانات آموزشی و فرهنگی در شان خانواده‌های گروه مخابرات ارتش به بهره برداری رسیده است، موجب خرسندی است که باید از دست اندرکاران و تمامی عزیزانی که در این مسیر زحمت کشیده اند؛ تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش خانواده در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در حفظ و ارتقای توان رزمی نیرو‌ها بسیار مهم و محوری است، گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار‌ها در این خصوص فرموده اند: ۵۰ درصد موفقیت‌های نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف، مرهون خانواده‌های این عزیزان است.

دریادار سیاری ادامه داد: خانواده‌های سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌هایی بسیار بابصیرت، انقلابی، ولایتمدار و پادر رکاب هستند و با همراهی و همدلی همیشگی خود، همچون گذشته، موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصه‌های مختلف می‌شوند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار