حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مردم با انتخاب اصلح توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد

آیت‌الله «علما» گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه بسیار تأثیرگذار و قدرتمند است و با وجود برخی مشکلات همه ما باید آگاه باشیم و با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح برای کرسی ریاست جمهوری توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲ - 07June 2021

مردم با انتخاب اصلح توطئه دشمنان را خنثی خواهند کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در همایش پرچمداران بصیرت و روشنگری که با حضور ائمه جمعه و جماعت اهل تشیع و تسنن استان و فرماندهان ارشد نظامی استان در مجتمع بعثت سپاه نبی اکرم (ص) برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در منطقه بسیار تأثیرگذار و قدرتمند است و با وجود برخی مشکلات همه ما باید آگاه باشیم و با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح برای کرسی ریاست جمهوری توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) از همان ابتدا بار‌ها بر این نکته تأکید داشتند که ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت و امروز به برکت قرآن و وحدت و یکپارچگی ملت سردمداران غرب مبهوت قدرت ایران در منطقه شده اند.

مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر کشور را بیمه خواهند کرد

ماموستا ملا «قادر قادری » امام جمعه شهرستان پاوه هم در این نشست اظهار داشت: امروز دشمنان تلاش می‌کنند با ترفند‌های مختلف از جمله تهاجم فرهنگی ذهن جوانان ما را نشانه بگیرند که این بصیرت و هوشیاری آن‌ها را می‌طلبد.

 ماموستا قادری افزود: مردم ما بیش از چهار دهه است که در برهه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر کشور را بیمه خواهند کرد.

انتخابات نمایش اقتدار و بالندگی ایران است

سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز که خود میزبان این نشست بود، در سخنانی اظهار داشت: این دوره از انتخابات یک رزمایش بزرگ برای نمایش اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار ریحانی افزود: کشور ما در چهار دهه اخیر موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و به لطف خدا تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار