حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

باید انقلابی دوباره درون انقلاب با شرکت در انتخابات شکل گیرد

«جمیری» گفت: باید انقلابی دوباره درون انقلاب برای اصلاح مفاسد اقتصادی و اداری و بازگشت به ریل انقلاب شکل بگیرد و مردم طعم شیرین خدمات نظام اسلامی را بیشتر از پیش بچشند.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ - 07June 2021

باید انقلابی دوباره درون انقلاب در انتخابات شکل گیردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، بعد از ظهر امروز در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف اولیه و اصلی انتخابات با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری کمک به حضور حداکثری مردم در انتخابات است

وی گفت: حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد برای دوام و قوام نظام اسلامی ایران و ناامید کردن دشمنان و امیدواری مستضعفان عالم بسیار کارساز و موثر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تلاش دشمنان را برای کم انگیزه کردن و کاهش رغبت مردم برای حضور در انتخابات دانست و تأکید کرد: آنهایی که امروز می‌گویند انتخابات چه سودی برای ما داشته ‌و رسانه‌ها، مبلغان، دشمنان و فریب خوردگان آنها را مورد توجه قرار می‌دهند کسانی هستند که در مقاطع گذشته از کاندیداها و جریانات حمایت کردند که کارآمدی لازم را برای اداره مملکت نداشت.

جمیری بیان کرد: آنها همان کسانی هستند که با فریب مردم می‌خواهند کسانی در مسند امور اجرایی قرار بگیرند که مسیر آنان با منویات امام راحل و مقام معظم رهبری زاویه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه آنان در مراحل بعدی با تمسک به کاستی‌ها و ضعف‌های این مدیران ناتوان و ناکارآمد نظام را متهم می‌کنند تصریح کرد: این جریان اسلام عزیز را ناکارآمد جلوه می‌دهند و یک توطئه حساب شده برای ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم در راستای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام عزیز در اداره امور جامعه و مردم بوده است.

وی با بیان اینکه این توطئه‌ها همچنان ادامه دارد تأکید کرد: امروز هم به همین دل خوش دارند که از بین کاندیداها کسانی در رأس امور قرار بگیرند که نتوانند مشکلات اقتصادی فرهنگی و سیاسی مردم را حل کنند و آنها به خواست خودشان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی برسند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تأکید بر توجه به حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد برای ناکام کردن دشمنان تصریح کرد: باید بیشتر حواس خود را جمع کنیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم به سهم خودمان برای حضور در انتخابات تلاش کنیم و نشان دهیم که با یک رفراندوم حداکثری مردم حامی نظام هستند.

جمیری، با اشاره به نکته که کاستی در رفتار مجریان و دستگاه‌های اجرایی مربوط به اسلام و نظام اسلامی نیست بلکه ناتوانی برخی مدیران است افزود: همه مردم به هر میزان که دایره نفوذ دارند باید این نکته را تبیین کنند و برای به سنگ خوردن توطئه دشمنان تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تأکید بر تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی برای حضور با شکوه و پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: تنها به فضای مجازی نباید اکتفا شود بلکه باید از هر امکان که در فضای حقیقی و تبلیغ چهره به چهره وجود دارد استفاده شود تا به فضل الهی انتخاباتی با حضور حداکثری مردم شکل پیدا کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بیان کرد: امروز یک دولت قدرتمند، ظلم‌ستیز، کارآمد، مردم‌داری و خدمتگزار و فساد ستیز برای حل مشکلات مردم نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در گذشته همه نگاه‌ها برای رفع مشکلات به سمت غرب بود گفت: امروز هم کسانی که به دنبال ادامه دادن راه این دولت هستند خیال می‌کنند می‌توانند با چراغ سبز نشان دادن به استکبار جهانی مشکلات مردم را برطرف کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس افزود: عملکرد این دولت پیش روی ملت است، بی‌عدالتی، عدم توزیع مناسب ثروت و ناتوانی در ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم گوشه‌ای از عملکرد این دولت در هشت سال گذشته است.

جمیری امروز را زمان تغییر دانست و بیان کرد: مردم فرصت دارند با بیداری و هوشیاری و حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح تغییر به نفع مردم را رقم بزنند.

جمیری افزود: باید انقلابی دوباره درون انقلاب برای اصلاح مفاسد اقتصادی و اداری و بازگشت به ریل انقلاب شکل بگیرد و مردم طعم شیرین خدمات نظام اسلامی را بیشتر از پیش بچشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار