حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

سرنوشت چند سال کشور را مردم در انتخابات رقم می‌زدند

«رضایی» گفت: اینکه امروز مردم از برخی ناکارآمدی‌ها، برخی رانت‌ها و برخی آقازادگی‌ها گلایه می کنند می‌توانند در انتخابات به دنبال تغییر وضع موجود باشند؛ زیرا بهترین راه برای تحقق خواسته مردم حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق‌های رای برای تغییر شرایط فعلی است.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ - 07June 2021

سرنوشت چندسال کشور را مردم در انتخابات رقم می زدندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد رضایی» معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در جمع کارکنان ناحیه بسیج بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه سرنوشت چندسال کشور را مردم در انتخابات رقم می زدند گفت: اینکه امروز مردم از برخی ناکارآمدی ها، برخی رانت ها و برخی آقازادگی گلایه می کنند می توانند در انتخابات به دنبال تغییر وضع موجود باشند؛ زیرا بهترین راه برای تحقق خواسته مردم حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای برای تغییر شرایط فعلی است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: رسانه های معاند و غربی به کمک جریان نفوذ و عوامل تحریف تلاش می کنند ذهن مردم را از حوزه اقتصادی و معیشتی به سمت موضوعات دست چندم ببرند تا بتوانند با تغییر محاسبات ذهنی مردم به اهداف خود برسند؛ لذا تلاش می کنند با حمله ی به معیار ها و الگوهای ارزشی، نوعی ترس از تفکر انقلابی و جهادی که حلال مشکلات کشور است را بوجود بیاورند که الحمدالله امروز مردم بخوبی می دانند.

وی با اشاره به اینکه تفکر ناکارآمد غرب زده حلال مشکلات نمی تواند باشد و تنها راه حل رسیدن به دولت جوان حزب اللهی است خاطرنشان کرد: اگر کسانی امروز مدعی اند با فساد می خواهند مبارزه کنند و یا به دنبال حل مشکل اقتصادی مردم هستند باید جواب دهند در مسئولیتی که درگذشته داشته اند چه میزان به شعاری که امروز می دهند عمل کرده اند.

معاون سیاسی سپاه استان در پایان تصریح کرد: تجربه تلخ برجام و برجامیان نشان داد تنها راه حل مشکلات کشور با روحیه انقلابی، جهادی و اعتماد به نسل جوان مومن حزب اللهی در کشور محقق می شود و همین ها هستند که توان عبور از تحریم ها و شکستن بن بست های تحریم را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار