مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت استفاده جبهه انقلاب از ظرفیت هنر و رسانه در جنگ فرهنگی

حجت‌الاسلام «طاهری» با بیان اینکه شرایط جامعه ما به گونه‌ای است که دشمن برای تأثیرگذاری با تمام ظرفیت علمی، هنری و رسانه‌ای خود وارد میدان شده است، گفت: لازمه برتری جبهه انقلاب در جنگ فرهنگی استفاده از ظرفیت هنر و رسانه است.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ - 07June 2021

ضرورت استفاده جبهه انقلاب از ظرفیت هنر و رسانه در جنگ فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» امرور در نشست با مسئولان حوزه هنری بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شرایط جامعه ما به گونه‌ای است که دشمن برای تأثیرگذاری با تمام ظرفیت علمی، هنری و رسانه‌ای خود وارد میدان شده است.

وی با اشاره لزوم تأثیرگذاری در این فضای فرهنگی خاطرنشان کرد: لازمه خروج از نابرابری در جنگ نامتوازنی که الان در عرصه فرنگی وجود دارد، برخورداری از همه ظرفیت هنر و رسانه جبهه انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید به فضای مجازی به عنوان انعکاس دهنده تولیدات هنری و رسانه‌ای توجه ویژه کنیم و مبلغین باید برای اثرگذاری مطلوب به ابزارهای تأثیرگذار در این فضا مسلح شوند.

وی تصریح کرد: تولید محتوای عمیق و اثربخش که مهمات جنگ فرهنگی است، روز به روز تخصصی‌تر شود و نوبه نو در اختیار مبلغین، فعالان فرهنگی و کسانی که دارند در وسط میدان می‌جنگند، قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها