مهدی رسولی در گرامیداشت شهدای دانشگاه امام صادق (ع) مرثیه می‌خواند

مراسم هفتگی هیئت میثاق با شهدا امشب سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) به یاد شهیدان این دانشگاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ - 08June 2021

مهدی رسولی در گرامیداشت شهدای دانشگاه امام صادق (ع) مرثیه می‌خواند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، دانشگاه امام صادق (ع) در آبان سال ۱۳۸۰ شمسی مصادف با شهادت امام صادق (ع) میزبان پیکر‌های پاک شهدا بود در حالی که به دلیل شرایط سیاسی خاص حاکم بر کشور و دانشگاه‌ها در آن دوره، تدفین پیکر شهدای گمنام در دانشگاه‌های کشور امری ناممکن شده بود.

از این روی دانشگاه امام صادق (ع) به‌عنوان نخستین دانشگاه در این مسیر پیش‌قدم شد تا دانشجویان مکتب جعفری برای همیشه پذیرای دانش‌آموختگان مکتب حسینی شوند. رهبر معظم انقلاب اسلامی فردای تدفین این شهدا، به‌صورت سر زده به زیارت قبور پاکشان در دانشگاه امام صادق (ع) رفتند.

در دانشگاه امام صادق (ع) پیکر ۶ شهید گمنام که در عملیات‌های خیبر، والفجر مقدماتی، خیبر، رمضان، کربلای ۵ و والفجر۸ به شهادت رسیده بودند، تدفین شده است.

مراسم هفتگی هیئت میثاق با شهدا امشب سه‌شنبه ۱۸ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) به یاد شهیدان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عسگری به بیان لطایف قرآنی، حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی به سخنرانی و مهدی رسولی به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

ین مراسم در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) واقع در بزرگراه شهید چمران بعد از پل مدیریت برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار