فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

امنیت کشور، ارمغان خون‌های پاک شهیدان است

سردار «شجاع» گفت: اگر مردم امروز در جامعه اسلامی برای رفاه خانواده خود زندگی و تلاش می‌کنند، مثمر بودن تلاش‌هایشان در سایه همین امنیتی است که شهدا در کشور ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۴۶۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ - 08June 2021

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با حضور در منزل شهید «علی طاهری» از شهدای مرزبانی استان با خانواده وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سردار شجاع در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ شهادت، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در برابر دشمنان و معاندین مقتدرانه ایستاده است. شهدا افتخار کشور عزیزمان هستند و می‌بینید که امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا در برابر دشمنان و معاندین مقتدرانه ایستاده است لذا شما فرزندان و خانواده شهدا نیز که مایه افتخار و سربلندی کشور هستید، باید راه ایثارگری شهدایتان را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه باید صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد جامعه الگو باشد، خاطرنشان کرد: توانمندی‌های داخلی کشور در سایه همین رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌هاست؛ به طور مثال اگر مردم ما امروز در جامعه اسلامی برای رفاه خانواده خود زندگی و تلاش می‌کنند، مثمر بودن تلاش‌هایشان در سایه همین امنیتی است که شهدا در کشور ایجاد کرده‌اند.

در ادامه این دیدار، برادر شهید طاهری در سخنانی با قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزبانان گفت: حضور شما در منزل شهید باعث دلگرمی فرزندان و خانواده شهید شد و مسئولان شهرستان‌ها نیز در راستای تجلیل از رشادت‌های شهدا و نشر ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، می‌بایست با اقداماتی همچون اکران تصاویر و انتشار متناسب سیره نامه‌های این حماسه آفرینان بیشتر بکوشند.

در انتهای این دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی خانواده معزز این شهید مرزبانی تجلیل و قدردانی کرد.

گروهبان‌یکم «علی طاهری» متولد سال 1359 و اهل شهرستان کاشمر بود که 20 آبان 1389 در حین پایش و کنترل نوار مرزی به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار