حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس دادگستری «اشکذر»:

وظیفه اصلی نهاد‌های نظارتی و اجرایی، صیانت از سلامت انتخابات است

«دهقانی‌زاده» وظیفه اصلی نهاد‌های نظارتی و اجرایی را صیانت از سلامت انتخابات دانست و گفت: نهاد‌های ذی‌ربط با انجام دادن وظایف خود به نحو احسن، علاوه‌ بر برگزاری انتخابات سالم، تاثیر به‌سزایی در ایجاد فضای امن برای مردم جهت تصمیم‌گیری درباره سرنوشت سیاسی خود دارند.
کد خبر: ۴۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 08June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمدحسین دهقانی‌زاده» رئیس دادگستری شهرستان «اشکذر»، در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان اظهار داشت: باید با پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه، انتخاباتی پرشور و سالم را رقم زد.

وی وظیفه اصلی نهاد‌های نظارتی و اجرایی را صیانت از سلامت انتخابات دانست و افزود: نهاد‌های ذی‌ربط با انجام دادن وظایف خود به نحو احسن، علاوه‌ بر برگزاری انتخابات سالم، تاثیر به‌سزایی در ایجاد فضای امن توأم با آرامش برای مردم جهت تصمیم‌گیری درباره سرنوشت سیاسی خود دارند.

دهقانی‌زاده حق تعیین سرنوشت سیاسی را از حقوق شناخته‌شده مردم در قانون اساسی دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا و تمایل نامزد‌های انتخاباتی به استفاده از فضای مجازی، عاری بودن این فضا به‌عنوان یکی از رسانه‌های همگانی، از هرگونه جرم و بزه، ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار